Proszę o pomoc

1. Data: 2002-06-27 14:20:15

Temat: Re: Proszę o pomoc
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" <a...@c...com> wrote in message
news:aff5dv$1n8g$1@news2.ipartners.pl...
> ale nie tylko: podłoże tragedii, skąd u prawie
> genialnego chłopaka taka agresja itp.
>
> A myślisz, że jak ktoś jest genialny, to już go nic wkurzyć nie może?
> Agresja mogła wziąć się właśnie DLATEGO - np. może zdenerwowało
> go, że jakis tam profesorek, zamiast go wielbić, stawia mu dwóje?
> A może profesor sie na chłopaka zawziął, bo młody uważał się za
> nie wiadomo co i miał za nic autorytet starego pedagoga? Kto wie...

Nowa informacja:
według rektora PG, student ów miał w zeszłym roku proponować profesorowi,
którego teraz zaatakował, łapówkę (oblał wtedy egzamin z tego samego
przedmiotu).

Saulo

1. Data: 2002-06-27 14:27:52

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
profesorowi,
> którego teraz zaatakował, łapówkę (oblał wtedy egzamin z tego samego

jak to czytam, to sei czuje jak u lekarza w poczekalni, albo na
spotkaniu kolka gospodyn wiejskich.

Krzysztof

1. Data: 2002-06-27 14:51:09

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@a...mail.ru> wrote in message

> Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> profesorowi,
>
> jak to czytam, to sei czuje jak u lekarza w poczekalni, albo na
> spotkaniu kolka gospodyn wiejskich.

Pozory mylą :-)

Ciebie to nie interesuje, bo nie widzisz w całym zdarzeniu nic szczególnego,
ale nie wszyscy myślą tak jak Ty.

Saulo

1. Data: 2002-06-27 15:00:31

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...neostrada.pl> pisze:

:: Pozory mylą :-)
::
:: Ciebie to nie interesuje, bo nie widzisz w całym zdarzeniu nic
:: szczególnego, ale nie wszyscy myślą tak jak Ty.

w gromadzeniu informacji opierasz sie na plotkach.

Krzysztof

1. Data: 2002-06-27 15:04:04

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :: szczególnego, ale nie wszyscy myślą tak jak Ty.
>
> w gromadzeniu informacji opierasz sie na plotkach.

Oświadczenie rektora uczelni to dla Ciebie plotka?
Interesujące.

Saulo

1. Data: 2002-06-27 15:06:19

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...neostrada.pl> wrote in message
> "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> wrote in message

> Oświadczenie rektora uczelni to dla Ciebie plotka?
> Interesujące.

W jednym się pomyliłem - dziekan, a nie rektor:

"Zabójstwo wykładowcy: Nowe fakty

Student Politechniki Gdańskiej, który w ubiegłą środę zaatakował siekierą
dwóch wykładowców rok temu próbował przekupić swojego nauczyciela.
Informację tą potwierdził Radiu Gdańsk dziekan wydziału Elektroniki,
profesor Józef Woźniak."
[serwis Onetu]

Saulo

begin 666 0.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
`
end

1. Data: 2002-06-27 15:10:08

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...neostrada.pl> pisze:

:: Oświadczenie rektora uczelni to dla Ciebie plotka?
:: Interesujące.

Na pewno nie obiektywny fakt. tez moge oswiadczyc, ze Saulo chcial
mnie przekupic i co z tego?

Krzysztof

1. Data: 2002-06-27 15:16:28

Temat: OT::Re: Proszę o pomoc
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

Saulo !
Poza tematem ;) :
Co to za 0.gif przyczepił się do Twojego postu ?
Nie zauważyłam go.. niestety i otworzyłam.
Czy to nie jest coś zaraźliwego;) ?
Zaraz się zresztą przekonamy;) - wysyłam.
E.

1. Data: 2002-06-27 15:18:48

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :: Interesujące.
>
> Na pewno nie obiektywny fakt. tez moge oswiadczyc, ze Saulo chcial

No doprawdy żadnego szacunku dla elit :-) - naprawdę słowa dziekana uczelni
nie znaczą dla Ciebie więcej niż słowa człowieka z ulicy? Nie wierzę.

Saulo

1. Data: 2002-06-27 15:20:38

Temat: Re: OT::Re: Proszę o pomoc
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Poza tematem ;) :
> Co to za 0.gif przyczepił się do Twojego postu ?
> Nie zauważyłam go.. niestety i otworzyłam.

Chyba nie - kopiowałem kawałek tekstu z serwisu Onetu i się przyczepił, a ja
nie zauważyłem - gif jeden, zerowy zresztą.

Saulo

Przeskok myśli
Niedzielny "Teleranek".
Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?
Samo dno
empiryczne metody badan