Proszę o pomoc

1. Data: 2002-06-27 20:38:07

Temat: Re: Proszę o pomoc
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote in message
news:mrJS8.83334$Lf2.6589000@news2.calgary.shaw.ca..
.

> "Saulo"

> A skad dziekan, prof. Wozniak o tym wie?
> Kaska

"Sprawa wyszła na jaw w rozmowie dziekana z wykładowcą. "

Saulo

1. Data: 2002-06-27 20:39:16

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote in message
.

> "Saulo"
>
> Oswiadczenie rektora, ktory byl swiadom prob wyludzania przez studenta i
> nie spowodowal zadnej akcji dyscyplinarnej - i ja niezbyt szanuje.

Nie wiesz, kiedy dowiedział się o próbie przekupstwa.

Saulo

1. Data: 2002-06-28 04:04:30

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...neostrada.pl> wrote in message
> "Pyzol" <p...@s...ca> wrote in message
.

> Nie wiesz, kiedy dowiedział się o próbie przekupstwa.

To profesor nie powiadomil rektora natychmiast????
A dlaczego? Czy, czasem, wrecz nie musial tego zrobic?

Ten watek zaczyna byc ciekawszy od glownego...ale nie bede tutaj spekulowac,
poczekamy co prokuratura powie.
Kaska

1. Data: 2002-06-28 04:24:00

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Z calego serca przepraszam Zdetronizowanego ( on bedzie wiedzial kto i za
co)

Kaska

1. Data: 2002-06-28 06:59:55

Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> profesorowi,
>
> jak to czytam, to sei czuje jak u lekarza w poczekalni, albo na
> spotkaniu kolka gospodyn wiejskich.

Ja jeszcze gorzej. Szczególnie, że chlopak zdawal
ten egzamin PO RAZ PIERWSZY !!!
Dom wariatow. Za co ja się wzięłam...

Aleksnadra

1. Data: 2002-06-28 07:03:58

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra" <a...@u...com.pl> wrote in message
[cut]
/Krzysztof/

>Ja jeszcze gorzej. Szczególnie, że chlopak zdawal
>ten egzamin PO RAZ PIERWSZY !!!
>Dom wariatow. Za co ja się wzięłam...

OK. Krzysztof miał chyba więcej racji, niż mi się wydawało.
Podałem informację medialną w dobrej wierze, ale na wszelki wypadek na
przyszłość powstrzymam się od tego.
Wycofuję się z tego wątku, żeby niechcący nie powiększać dezinformacji.

Saulo

1. Data: 2002-06-28 12:09:01

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja jeszcze gorzej. Szczególnie, że chlopak zdawal
> ten egzamin PO RAZ PIERWSZY !!!
> Dom wariatow. Za co ja się wzięłam...

Gdzieś tam, w którymś momencie, może nastąpić przepełnienie pucharu.
Nie wiem czy jest sens dywagacji bez możliwości poznania przyczyn
z ust samego studenta czy też innego zabójcy.
Musiał sam przez siebie lub z pomocą "bliźnich" zostać doprowadzony na skraj
przepaści..
E.

1. Data: 2002-06-30 10:22:11

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:affi05$9s1$1@news.gazeta.pl...

> "niemożność rozumienia skutków własnego postepowania i kierowania
nim"
> to tylko wygodne słowa które niczego nie wyjasniają.
Podziwiam ludzi których
> uspokaja przklejenie takich formułek to niezrozumiałego zjawiska.

Jak to nie wyjaśniają? Całkowicie wyjaśniają chorobowe motywy
zabójstwa. Oczywiście, gdy ktoś nie ma zielonego pojęcia o
psychiatrii, to diagnostyka sądowa będzie dla niego wyłącznie
"klejeniem formułek" i "uspokajaniem ludzi" . Ośmieszasz się tylko
swoją ignorancją jak smarkacz

.
> Psychologowie sądowi to ludzie którzy odpowiadają na zapotrzebowanie
sędziów
> na sformułowania które mogliby przepisac do uzasadnienia wyroku.

Nic podobnego. Zapotrzebowanie na ekspertyzę psychologiczną w tym
wypadku powstaje już w prokuraturze. Jeżeli delikwent jest
niepoczytalny, sprawa zostaje umorzona i nie ma żadnego wyroku!

zagranie takie jak "spiętrzenie afektywne" lub "pomroczność jasna".
Pamiętajmy że to
> gra, albo będziemy pionkami w grze.

Co Ty pleciesz, nieletni infantyl jesteś czy jak? Nie odróżniasz sądu
od teatru a zabójcy od aktora?
Dorrit

> pozdrawiam
> kis

Przeskok myśli
Niedzielny "Teleranek".
Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?
Samo dno
empiryczne metody badan