Prusciutto crudo

1. Data: 2006-05-20 07:48:05

Temat: Prusciutto crudo
Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dostałem właśnie z Włoch trochę prosciutto crudo, zwanej u nas szynką parmeńską
(to ta surowa dojrzewająca). I mam pytanie: co z tym zrobić żeby tego nie zmarnować?
Najchętniej wykorzystałbym to w formie jakiejś przekąski na ciepło, np. na dzisiejszą
kolację, bądź na śniadanie jutro.
Aha, nie mam połowy dnia na przygotowania ;)

Pozdr,

Michał K.

2. Data: 2006-05-20 08:18:25

Temat: Re: Prusciutto crudo
Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Komorowski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzisiejszą
> kolację, bądź na śniadanie jutro.
> Aha, nie mam połowy dnia na przygotowania ;)

W tą szynkę świetnie się zawija, np. szparagi lub długie fasolki szparagowe
(takie wiązki)... Majaczy mi przed oczyma przepis ze zblanszowaną zieloną
fasolką zawiniętą w szynkę, i to polane winegretem, na zimno. Nie pamiętam,
czy były jakieś przyprawy do tego...

- -
pzdr
kasia maruda

3. Data: 2006-05-20 08:47:53

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia maruda napisał(a):

> [...]
> fasolką zawiniętą w szynkę, i to polane winegretem, na zimno. Nie pamiętam,

No no, warte rozważenia, zwłaszcza że sezon na szparagi w pełni, a kobiszcze
moje uwielbia :)
O przyprawy się nie martw, już ja sobie doprawię :)

Pozdr,

Michał K.

4. Data: 2006-05-20 19:50:58

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałem właśnie z Włoch trochę prosciutto crudo, zwanej u nas szynką
> parmeńską
> (to ta surowa dojrzewająca).

polecam salatke z suszonymi pomidorami i pieczonym indykiem plus makaron
i odrobina jogurtu o matko ,musze sobie taka zrobic :)
p.

5. Data: 2006-05-21 09:50:56

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzisiejszą
> kolację, bądź na śniadanie jutro.
> Aha, nie mam połowy dnia na przygotowania ;)

Hmmmmm... Ja uwielbiam pizzę z prosciutto crudo, ale raczej
nie z naszych franchisingowych instytucji :).

Pozdr.
R.

kupiłem bakłażana
Osmiornica skosztowana
kapusta
OSOS'..
Gdzie znajdę przepisy z programu "Domowa kawiarenka"