Przechowywanie zielonej chilli

1. Data: 2007-10-16 07:34:31

Temat: Przechowywanie zielonej chilli
Od: Sholay <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Świeżą zieloną chilli kuouję w woreczkach, których zawartość wystarcza
mi na parę tygodni, Niestety kiedy je zamrażam robią się po
rozmrożeniu ciemne i flakowate.

Czy macie jakiś sposób coby papryczki długo zachowały świeżość w
lodówce? CHociaż dwa tygodnie.

&

2. Data: 2007-10-16 10:00:19

Temat: Re: Przechowywanie zielonej chilli
Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 08:34, Sholay <a...@g...com> wrote:
> [...]
> rozmrożeniu ciemne i flakowate.
>
> Czy macie jakiś sposób coby papryczki długo zachowały świeżość w

piec dlugo i wolno w piekarniku i trzymac w oliwie?
nie probowalem tego z chilli tylko z innymi paprykami - ale ponoc
opiekane na ogniu chilli to przysmak w meksyku i na poludniu stanow.

mac

3. Data: 2007-10-16 11:58:03

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sholay" <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

polecam kiszenie :))

akurat zielona papryka sie doooskonale do tego nadaje..akurat po likwidacji
grządki z chili zostało mi troszke strąków tak ze 2 litrowe słoiki...po
zalaniu solanka i dodaniu czosnku po 3-4 dniach były juz ukiszone...ale
niestety nie wytrzymały 2 tygodni bo zostały zjedzone ..mozna "zwiekszyc"
ilość papryki przez dodanie zwykłej słodkiej zielonej papryki i kiszeniu
razem..

Marek

4. Data: 2007-10-16 18:10:17

Od: Sholay <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 12:00, maciej debski <m...@b...pl> wrote:

> [...]
> nie probowalem tego z chilli tylko z innymi paprykami - ale ponoc
> opiekane na ogniu chilli to przysmak w meksyku i na poludniu stanow.

No, nie wiem. One takie malutkie :)

AndrzejM

5. Data: 2007-10-17 10:09:53

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 19:10, Sholay <a...@g...com> wrote:

> No, nie wiem. One takie malutkie :)

to sie pewnie nie uda... ale przetestowalbym.

mac

Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?
OBIAD
jak przygotowac?
Podsumowanie - Deser mój...
sos szpinakowo-śmietanowy