Przechowywanie ziół - help

21. Data: 2004-07-06 08:47:05

Temat: Re: Przechowywanie ziół - przypraw
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com>

> W zamrazalniku mole sie nie zalegna i mozna grzyby przechowywac
latami.
[...]

Ja suszonych grzybów do zamrażalnika jednak bym nie wkładał.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

22. Data: 2004-07-06 08:49:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccdl7v$rbm$2@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> WOW!!! To ja już umiem gotować ;-)))))
>
> Mika co niewiele potrafi ...

Hejka. Zaobserwowałem, że kobiety uczą się szybko gotować, jak mają
dla kogo. ;-) W tym względzie jestem wdzięcznym obiektem dla wszelkich
kulinarnych eksperymentów. :-)
Pozdrawiam pysznie Ja...cki

23. Data: 2004-07-06 09:02:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Hejka. Zaobserwowałem, że kobiety uczą się szybko gotować, jak mają
> dla kogo. ;-) W tym względzie jestem wdzięcznym obiektem dla wszelkich

No to u mnie jest jakoś odwrotnie, bo dla mnie ktoś umie gotować. Na
początku niechętnie ale czego to się nie robi dla kochanej kobiety ;-)))

Serdecznie Miłka

24. Data: 2004-07-06 09:04:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> <m...@t...pl> napisał(a):
> >

> Hejka. Zaobserwowałem, że kobiety uczą się szybko gotować, jak mają

Polemizowałabym.... :)))

>W tym względzie jestem wdzięcznym obiektem dla wszelkich
> kulinarnych eksperymentów. :-)

Moich byś nie przeżył :)

> Pozdrawiam pysznie Ja...cki

Pozdrawiam byle jak
Kaśka

25. Data: 2004-07-06 10:01:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccdq4n$k14$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Moich byś nie przeżył :)

Hejka. Wkładaj Kasiu więcej uczucia w to co robisz, wręcz cała się
oddawaj sztuce kulinarnej. ;-)

> Pozdrawiam byle jak

Oj, nie tak. :-(
Pozdrawiam finezyjnie Ja...cki

26. Data: 2004-07-06 13:41:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Wkładaj Kasiu więcej uczucia w to co robisz, wręcz cała się
> oddawaj sztuce kulinarnej. ;-)

A niby dlaczego?
A samemu nie łaska?
Ja więcej uczucia wkładam w prasowanie np. i jest to
doceniane:-)

Pozdrawiam w kosteczkę
Marta

27. Data: 2004-07-06 14:40:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccea5s$22n$2@korweta.task.gda.pl Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> A niby dlaczego?

Hejka. Bo do serca przez żołądek. :-)

> A samemu nie łaska?

Mężczyźni są stworzeni aby degustować. :-))

> Ja więcej uczucia wkładam w prasowanie np. i jest to
> doceniane:-)

Podobno prasowanie też może byc sztuką ale gdzie mu tam do sztuki
kulinarnej. ;-)

> Pozdrawiam w kosteczkę

Pozdrawiam w kubki... smakowe :-) Ja...cki

28. Data: 2004-07-06 16:39:36

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Bo do serca przez żołądek. :-)

Serca można łamać nawet bez łapówki:-)

> Mężczyźni są stworzeni aby degustować. :-))

Kolejny streotyp.
Najlepszymi szefami kuchni są mężczyźni a do tego potrzeba
też chęci.
Mój brat np gotuje genialnie a jeszcze lepiej piecze:-)

Pozdrawiam
Marta

29. Data: 2004-07-06 18:21:41

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Wkładaj Kasiu więcej uczucia w to co robisz, wręcz cała się
> oddawaj sztuce kulinarnej. ;-)

Problem w tym, że ja umiem a nie lubię wiec mówię, ze nie umiem. Jakoś nie
potrafię włożyć uczucia w cos tak nietrwałego jak jedzenie, nie sprawiam mi
to przyjemności. Na szczęście mój mąż umie coś upichcić, czasem jadam coś
dobrego :) A cała, to ja się sztuce ogrodowej oddaję :)

Pozdrawiam
Kaśka

30. Data: 2004-07-06 19:10:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to przyjemności. Na szczęście mój mąż umie coś upichcić, czasem jadam coś
> dobrego :) A cała, to ja się sztuce ogrodowej oddaję :)

Biedne dzieci.

Pozdrawia boletus

Wybor krzewow.
Jakie krzewy szybko rosną?