Przechowywanie ziół - help

31. Data: 2004-07-06 19:26:31

Temat: Re: Przechowywanie ziół - przypraw
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ccetkg$iov$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Biedne dzieci.

Nie takie biedne, właśnie sie moją taczką wożą po ogrodzie :)

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2004-07-06 20:06:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie takie biedne, właśnie sie moją taczką wożą po ogrodzie :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Ufff, odetchnąłem z ulgą.

Pozdrawia beczkowo boletus

33. Data: 2004-07-06 21:03:28

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccf0pq$poa$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Ufff, odetchnąłem z ulgą.
>
> Pozdrawia beczkowo boletus

Hejka. No proszę, boletus został się szambelanem. < lol >
Pozdrawiam tytularnie Ja...cki

34. Data: 2004-07-06 23:06:02

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com>

> latami.
> [...]
>
> Ja suszonych grzybów do zamrażalnika jednak bym nie wkładał.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Dlaczego nie? Ja trzymam w zamrazarce, nic nie traca na smaku, nie mam
problemow z insektami, wiec w czym problem? Sa w szczelnie zamknietych
pojemnikach.
MB

35. Data: 2004-07-07 10:20:10

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego nie? Ja trzymam w zamrazarce, nic nie traca na smaku, nie mam
> problemow z insektami, wiec w czym problem? Sa w szczelnie zamknietych

Lodówka wprawdzie jest duża ale nie taka jak tam gdzie wszystko jest
większe.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

36. Data: 2004-07-07 10:51:28

Temat: Odp: Przechowywanie ziół - przypraw
Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja suszonych grzybów do zamrażalnika jednak bym nie wkładał.
grzyby sie swietnie przechowuja zamrozone i nie trzeba ich suszyc...

37. Data: 2004-07-07 11:22:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccekk8$38k$1@korweta.task.gda.pl Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> Serca można łamać nawet bez łapówki:-)

Hejka. To prawda ale pierwsze zauroczenie dość szybko mija i że się
tak wyrażę eufemistycznie, wkrótce partner odmawia koszenia trawniczka.
;-(
Pozdrawiam peryfrastycznie Ja...cki

38. Data: 2004-07-07 13:12:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Lodówka wprawdzie jest duża ale nie taka jak tam gdzie wszystko jest
> większe.

Kup druga :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

39. Data: 2004-07-07 14:28:32

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał
> "JerzyN" <N...@m...pl>
>
> Kup druga :-)

Jak odzyskaliśmy wolność pozbyłem się zamrażarki, to teraz jak kupie
drugą lodówkę to co się stanie, nie lepiej nie.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

40. Data: 2004-07-07 17:34:03

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
>
> Lodówka wprawdzie jest duża ale nie taka jak tam gdzie wszystko jest
> [...]

Ja mam osobna zamrazarke w garazu, do ktorej pakujemy zbiory z ogrodu
warzywnego, owoce z wlasnych drzew, grzyby i inne bez-chemiczne jedzenie.
My z mezem mamy obsesje na temat nie jedzenia zywnosci, ktora zostala
potraktowana chemia, wiec "rosniemy" lub kupujemy w miare mozliwosci zdrowa
zywnosc, ale do tego potzreba zamrazarki, bo nie zawsze na tej mojej wsi
mozna taka zywnosc dostac. Stad wydatek na zamrazarke wydawal sie byc
konieczny (u nas okolo $300).

Magdalena Bassett
Sequim, WA - USA

Wybor krzewow.