Przedszkola

91. Data: 2012-01-19 19:19:13

Temat: Re: Przedszkola
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 10:51:55 +0100, Lukasz Kozicki napisał(a):

> Raczej doświadczenia z nauczaniem domowym wskazują raczej, że dzieci
> uczone w domu osiągają na dalszych etapach nauczania znacznie lepsze
> wyniki niż ich rówieśnicy uczący się w szkołach powszechnych.

Oczywiście.
A rodzina wielopokoleniowa, dostatecznie liczna, zapewnia najlepsze
ukształtowanie umiejętności społecznych dziecka.

--
XL

92. Data: 2012-01-19 19:21:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 11:00:30 +0100, zażółcony napisał(a):

> Może trochę żwirku - rozumiejąc ptasie braki
> w uzębieniu.

Stricte wymogi trawienne - kury połykają zwir żeby go mieć w żołądku dla
lepszego rozdrobnienia ziaren.
Tyle ze ten zbrylający to Qrze raczej tylko zatka... :-P
--
XL

93. Data: 2012-01-19 19:23:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 04:16:48 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Nie bredzę, ale przeczytaj artykuł ,ten ksiądz nie jest wyjątkiem.

No, wszędzie są popaprańcy, niby czemu nie wśród ksieży 3-)

> nierealne dogmaciki by kobieta po katolicku w domu siedziała to jest
> oficjalne stanowisko kk.

Brednie.

> Pozatym ja wolę płacić na przedszkola niż na
> uczelnie katolickie

A na co płacisz?
:->
--
XL

94. Data: 2012-01-19 19:23:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 04:37:14 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> No właśnie, państwo zwala na obywateli coś takiego jak organizowanie
> przedszkoli, więc prywatne są bardzo drogie. Tak więc nasze podatki
> zamiast iść na placówki by państwo budowało przedszkola

Państwo DOTUJE prywatne przedszkola.
--
XL

95. Data: 2012-01-19 19:26:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 07:29:03 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> na szczescie Polacy coraz mniej sobie robia z tego co ksiadz mowi.

I słusznie - bo i kogóż w większosci przypadków mamy za księży? - jakieś
społeczne popłuczyny i niedojdy. Polacy słuchają mądrych księży.
--
XL

96. Data: 2012-01-19 19:27:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 14:39:00 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> do przedszkola, pochorowali, więcej jednak w domu. Córa chodzi
> do szkoły normalnie, trochę pochorują, koleżanki są, koledzy się
> zdarzają, społeczne problemy (= kto jest czyją najlepszą przyjaciółką a
> kto komu wyjawia czyje tajemnice, a co jest fajniejsze świnka morska czy
> pies czy brat) w normie.
> Czasem wystarczy, że dzieciaki spędzą latem dużo czasu na zatłoczonych
> placach zabaw i już jest chyba wystarczająco społecznie, jak na
> czterolatka, który ma na co dzień starszą siostrę, mamę, tatę,
> i babcię, dziadka, do tego na kilka weekendów wskoczy jakaś znajoma

Nie pisz tyle o prywacie, bo wszystkie Iwonki nam tu zejdą ze zdziwienia
33333-)
--
XL

97. Data: 2012-01-19 19:28:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 05:43:06 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ty to oglądasz czy przewalasz obłudnie ślepiami? Non stop widzą gdzieś
> żydów ,których nie ma

A KTÓRYCH konkretnie nie ma?
333333333333333-)
--
XL

98. Data: 2012-01-19 19:29:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 05:46:12 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ale mamy zchorowanych polityków co nie potrafią bez lizania zboczonego
> tyłka biskupa przeżyć jednego dnia. A oni ustalają nam szkodliwe na
> lata prawa.

Globuś, idź na posła! Jesteś brakującą trzecią opcją oprócz Biedronia i
tej, no, tego... ;-PPP
--
XL

99. Data: 2012-01-19 19:31:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja chodziłem do przedszkola...
Ja się nie pytałam czy chodziłeś, ja się pytam jak długo (ile lat, ile
godzin dziennie),
moje rodzeństwo też łaziło, tydzień.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

100. Data: 2012-01-19 19:32:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2012 08:23:21 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Włściwie to nie wiem za co ciebie lubię, może mnie przyciągają złe
> kobiety, myślisz?:)

NA RAZIE nie wiesz, za co mnie lubisz - ja od początku wiedziałam, że
polubisz i w dodatku wiedziałam, za co 3-)

--
XL

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek