Przedszkola

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message
news:jg96kl$3cf$1@news.task.gda.pl...
> Znaczy się co - zagrozić im sądem, czy samosądem ?

pogadac. :)

> Sorry, Iwo - ale pozostań przy konkluzji "ja tego nie mogę zrozumieć",
> a nie mów już "co należy zrobić" bo to jedno do drugiego nie pasuje
> i generalnie wychodzi na to, że pieprzysz głupoty.

przeciez tu wzyscy gadaja co nalezy zrobic. To o co Ci biega. Moze Ci sie
pomerdalo, bo ja
Iwon(K)a jestem a nie Iwo.

> ... jawohl ...
> a jak nie po dobroci, to o alimenty to wystąpić do sądu,
> dziadek z babcią niech mają za swoje .

ty tak zawsze z grubej rury??

i.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> "zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> przeciez tu wzyscy gadaja co nalezy zrobic. To o co Ci biega. Moze Ci sie
> pomerdalo, bo ja
> Iwon(K)a jestem a nie Iwo.

No... to niezwyczajna praktyka Żółtego tak streszczać się.

Qra

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-31 15:56, Lolalny Lemur pisze:
> Dziadek na statku jak zwykle, wraca na wiosnę.

A, i jeszcze - kiedy to przeczytałam, przypomniało mi się, jak pytałaś
kiedyś o radę, czy warto wybrać się na tamten ekskluzywny rejs. Jak
dobrze, że się wtedy zdecydowałaś! Masz teraz pewnie kupę fajnych
wspomnień. To kolejny dowód na to, że warto żyć chwilą i czerpać z
każdego dnia ile się da, bo wszystko tak szybko się zmienia. :)

Ewa

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 03:44, Iwon(K)a pisze:
> [...]
>
> pogadac. :)

> przeciez tu wzyscy gadaja co nalezy zrobic. To o co Ci biega. Moze Ci

Tak mnie wzięło, żeby się przypieprzyć do kogoś, do kogo się
jeszcze nie przypieprzałem i padło na Ciebie :)

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 08:35, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> No... to niezwyczajna praktyka Żółtego tak streszczać się.

Zwrócę uwagę na to, że istotny wpływ miała Qra, która
kilka razy onegdaj zauważyła, że się za bardzo rozpisuję.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Zwrócę uwagę na to, że istotny wpływ miała Qra, która
> kilka razy onegdaj zauważyła, że się za bardzo rozpisuję.

Ale dzięki temu stała się ona Twoim jednym z wdzięczniejszych czytelników,
prawdaż?

Qra

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 13:04, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale dzięki temu stała się ona Twoim jednym z wdzięczniejszych
> czytelników, prawdaż?

Chyba tak ")

;*

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mnie wzięło, żeby się przypieprzyć do kogoś, do kogo się
> jeszcze nie przypieprzałem i padło na Ciebie :)

sie napij moze - zamiast ;)

i.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Feb 2012 12:07:43 +0100, zażółcony napisał(a):

> Zwrócę uwagę na to, że istotny wpływ miała Qra, która
> kilka razy onegdaj zauważyła, że się za bardzo rozpisuję.

Owszem, z każdej Twej przydługiej wypowiedzi da się wybrać jakieś 2-3
zdania, na które warto odpowiedzieć. I tak robi - skanuję wzrokiem cały
tekst, a jak coś interesujacego znajdę, to się ustosunkowuję.

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Widocznie nie wiedziały, że decyzja o dziecku to nie jest wybór cienia do
> powiek...

""Młode matki - szczególnie w polskiej kulturze, podkreślającej wartość
całkowitego poświęcenia się dla dziecka i negowania własnych potrzeb -
poddane są szczególnej presji. Początek macierzyństwa, to zawsze wiele zmian
i nierzadko kłopotów, na które kobiety nie są przygotowane. Szacuje się, że
ok. 10-20 proc. kobiet doświadcza depresji w ciągu kilku pierwszych miesięcy
po urodzenia dziecka. Dzieje się tak ze względu na zmiany hormonalne po
porodzie, ale też nie bez znaczenia są: stres, presja oczekiwań otoczenia,
wysokie standardy "dobrego macierzyństwa", niepewność co do własnych
działań. Warto więc kierować troskę nie tylko ku zdrowiu świeżo narodzonych
dzieci, ale także ich matek, bo w skrajnych przypadkach może to nawet
zapobiec tragedii.""

Więcej pod adresem
http://www.polityka.pl/psychologia/okiemeksperta/152
4093,1,tragedia-malej-magdy.read#ixzz1lKkqChtc

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek