Przedszkola

291. Data: 2012-01-20 07:47:56

Temat: Re: Przedszkola
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:26, Stalker pisze:

> To jest klasyczne błędne koło :-)

Czyli Twoim zdaniem należy zapełnić piaskownicę dziećmi z przedszkola,
przedszkole zamknąć i wszyscy będą szczęśliwi? Zapominasz jednak, że PO
COŚ te przedszkola powstały i bynajmniej nie po to, żeby mamusie mogły
bez stresu produkować się na psd czy siedzieć u kosmetyczki :)

> Ale IMO to jest dokładnie takie samo błędne koło jak powyżej.

Ale jakie błędne koło? Szpilka napisała, że ludzie muszą pracować i to
jest baza. Pozostanie rodzica w domu nie przyniesie kilku tysięcy
złotych do domowego budżetu. Z kolei utrzymanie kilkuosobowej rodziny z
jednej pensji nie zawsze wchodzi w grę, bo ta pensja może nie
wystarczyć. U Was - jak sądzę - to się udało, ale nie każdy ma takie
możliwości i nie zawsze jest to kwestia "dla chcącego nic trudnego".

N.

292. Data: 2012-01-20 07:49:37

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:34, Szpilka pisze:

> Wszystko to by było rzeczywiście błędnym kołem, gdyby rodzice nie
> pracowali, i przedszkola traktowaliby jako dodatek do życia. Niestety
> jest inaczej.

Ja się dziwię, że takie rzeczy trzeba w ogóle tłumaczyć.

N.

293. Data: 2012-01-20 07:51:29

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:41, Stokrotka pisze:

> Po zabawie z pszedszkolakami z grupy może zostać zarażony:
> owsikami, grypą, ospą , żułtaczką, ......

No fakt, bo piaskownica stanowi tarczę ochronną i te same dzieciaki
przeniesione tu z przedszkola już nie zarażają się wzajemnie.

N.

294. Data: 2012-01-20 08:12:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale tego śniegu teraz po prostu fizycznie nie ma :-)
>
> Stalker, za oknem właśnie wieje i leje

No jeszcze nie przywiozłeś z Bieguna? Co z Ciebie za ojciec dzieciom???!!

Qra

295. Data: 2012-01-20 08:13:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> No raczej trudno, kiedy wiatr łamie gałęzie i zrywa dachy :>

Z niedożywionego da się zrobić latawca. I sruuuu...

Qra

296. Data: 2012-01-20 08:17:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... zarażony toksoplazmozą i złapać pchły :)))

O ile przeżyje. Bo też się może uroczo jakże wziąć i udusić.
Ale wtedy można zrobić nowe, może nawet lepsze. To jest myśl!!

Qra

297. Data: 2012-01-20 08:24:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba kuźwa psz...przez okno.

No... im młodszy (więc i mniejszy) dzieciak, tym większa szansa, że się
przez okratowanie przeciśnie.

> I szczury, najlepiej w trakcie karmienia ich trutką wybieraną z kupki w
> kącie.

My to akurat ze szczurami jesteśmy mocno zaprzyjaźnieni. Włażą nam na
kolana, łaszą się, jak psiaki za nami łażą. Ale fakt, nie karmimy ich trutką
z kąta.

Qra

298. Data: 2012-01-20 08:28:45

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 10:51, Lukasz Kozicki pisze:

> Raczej doświadczenia z nauczaniem domowym wskazują raczej, że dzieci
> uczone w domu osiągają na dalszych etapach nauczania znacznie lepsze
> wyniki niż ich rówieśnicy uczący się w szkołach powszechnych.

Ktoś w Polsce robił jakieś badania na ten temat?
Chętnie bym się zapoznała.

N.

299. Data: 2012-01-20 08:31:44

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 20:17, XL pisze:

> Trzy:
> Odpowiednie uregulowania prawne i proceduralne w Polsce dot. kształcenia
> domowego.
> Niezbyt wielka odległość - moja od moich wnuków.

A co ma Twoja obecność do nauczania wnuków w domu?

> Moje zdrowie. //nie mówiąc już o zdrowiu wnuków

Jak wyżej.
Co to rodziców nie będą mieli, żeby się dziećmi zająć?

N.

300. Data: 2012-01-20 08:34:45

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 20:50, Stokrotka pisze:

> Bzdura. W pszedszkolu masz 4 ściany, teren ograniczony, w istocie
> poznany pszez dziecko po tygodniu, najwyżej po miesiącu. Dalej to już
> tylko ograniczenia. Getto, świat tak dopasowany do dziecka, że
> wirtualny, a więc nieprawdziwy, czyli daleki od pożądanego rozwoju =
> poznawania świata.

Porąbana jesteś zdrowo.

N.

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek