Przedszkola

511. Data: 2012-01-20 20:12:28

Temat: Re: Przedszkola
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 20:48, XL pisze:

> Sfotografować domowe teki prac moich dzieci? - mam do dziś.
> 3-)

Dawaj. Ileż można ten pęczak z grzybami oglądać.

N.

512. Data: 2012-01-20 20:13:17

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Fri, 20 Jan 2012 10:48:37 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Jakoďż˝ jednak wiedzďż˝, jak siďż˝ dzieci robi.

> Ludzie ZAWSZE pracowali - i to znacznie ciezej, niz dzis. Dzis sa po prostu
> ROZBESTWIENI. Maja lepsze warunki zycia i sa rozleniwieni - byle wysilek
> ich rozklada na lopatki.
>
> PS. ALT mi wariuje, dalej bedzie bez.
> --
> XL

Ludzie bardzo ciężko obecnie pracują, ale ty nie masz o tym zielonego
pojęcia przecież.

513. Data: 2012-01-20 20:13:22

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 20:49, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-20 20:38, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Dobra Stalkie, rozumiem intencję Twą.
> Czy Jaśka, jak nabędzie lata trzy, zdecydujecie się posłać do
> przedszkola, ochronki, klubu malucha czy jak zwą tak zwą?

A toś mnie Qro jedna ubiegła z pytaniem.

N.

514. Data: 2012-01-20 20:14:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 20:57, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Pszed momentem ktoś pisał, że piskownica jest pusta.

Ale Ty w swej wielkiem mądrości bierzesz pod uwagę drobiazg, że my się
tu z różnych regionów Polski produkujemy?

wersja w polski wariant dla nowych ortografów:

Bieżeż pod uwagę drobiazg, że my siem tu z rużnyh regionuf polski
produkujemy?

> Faktycznie licze dzieci razem bawiące się, nie każdy bawi się z każdym
> pod blokiem ,
> w pszedszkolu, np. ze względu na powieżhnię i organizację zabawy pszez
> dorosłego jest zmuszany do zabawy i kontaktu w dużej grupie.

Ile lat już uczysz w pszedszkolu, a ile badasz ich pod blokiem, że wiesz?

Qra

515. Data: 2012-01-20 20:15:04

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 20:52, Stokrotka pisze:

> Nie rozumiem, teraz też pszywożą, sama widziałam tego lata.

Ja tak ogólnie pytam, nie tylko w kontekście piasku.

N.

516. Data: 2012-01-20 20:15:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 20:56, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

No nie mów tak, bo się Ixi odkocha.

Qra

517. Data: 2012-01-20 20:16:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jan 2012 21:02:33 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie rozumiem tego.

Mam prawo do traktowania wypowiedzi/interpretacji kleru (w tym papiezy) na
temat zagadnien zyciowych (A NIE WIARY) jako niezobowiazujace mnie do
bezwzglednego posluszenstwa - MOIM wyborem jest, co uznam za wiazace dla
mnie.
Zakaz aborcji, nakaz wiernosci, zakaz zwiazkow pozamalzenskich itp w tych
wypowiedziach uznaje - sa one bowiem w zgodzie z czyms "wyzej", tj
przykazaniami. Itd.
NA TEMATY ZYCIOWE mam prawo dyskutowac z ksiedzem, nawet z papiezem. jezeli
oczywiscie bedzie mi to dane. Z madrym ksiedzem dyskutowalam nie raz.
ksieza sa tez tylko ludzmi - i maja prawo do wadliwych osadow i
interpretacji.

--
XL

518. Data: 2012-01-20 20:17:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 20:53, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

To uny strasznie zmęczeni musi byli.

Qra

519. Data: 2012-01-20 20:17:24

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś większość ludzi uważało , że Słońce kręci się wokoło Ziemi.

A jeszcze wcześniej, że Ziemia jest płaska.
To gdzie pójdziemy z tej piaskownicy?

Sylwia

520. Data: 2012-01-20 20:18:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 20:54, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Widze, ze Ty naprawde lubisz pracowac i to za darmo :->

Nienienie. Nie miarkuj po sobie. Mię płacą. Słono czasem.

Qra

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek