Przepisy Roberta Makłowicza

1. Data: 2001-05-09 12:33:13

Temat: Przepisy Roberta Makłowicza
Od: "Katarzyna Jakubowska" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć witam po raz pierwszy!

Strasznie lubie oglądać programy kulinarne prowadzone przez Roberta
Makłowicza. Czy ktoś może słyszał o jakiejś książce kucharskiej jego
autorstwa. Będę zobowiązana za jakiś namiar. Najsmaczniejsze pozdrowienia!

Katarzyna Jakubowska
Kurs internetowy w Kanie
i...@k...gliwice.pl

Katarzyna Jakubowska
Kurs internetowy w Kanie
i...@k...gliwice.pl

1. Data: 2001-05-09 14:43:57

Temat: Re: Przepisy Roberta Makłowicza
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strasznie lubie oglądać programy kulinarne prowadzone przez Roberta
> Makłowicza. Czy ktoś może słyszał o jakiejś książce kucharskiej jego
> autorstwa.

Witam;)))

Wpadła mi w rece ksiazka Makłowicza "CK kuchnia" (wyd, Proszyński i S-ka),
nie calkiem kucharska, ale sa tam przepisy;) Nie jest droga, a czyta sie
pysznie;)))
Kiedys w jakims wywiadzie Makłowicz mówil o ksiazce "Zjesc Krakow", ale nie
mam pojecia czy to byly plany czy juz jest;-)

Pozdrawiam,

Kaliope

Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl
ICQ 73558372

1. Data: 2001-05-09 18:50:53

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

| Wpadła mi w rece ksiazka Makłowicza "CK kuchnia" (wyd, Proszyński i S-ka),
| nie calkiem kucharska, ale sa tam przepisy;) Nie jest droga, a czyta sie
| pysznie;)))

Nie jest droga, ale od dawna nieosiągalna w sprzedaży. :-(

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

1. Data: 2001-05-09 19:38:48

Od: "MaryAnne" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedys w jakims wywiadzie Makłowicz mówil o ksiazce "Zjesc Krakow", ale nie
>mam pojecia czy to byly plany czy juz jest;-)

juz jest
"Zjesc Krakow. Przewodnik subiektywny" Robert Maklowicz, Stanislaw Mancewicz
wydawnictwo znak, 38 zl z tego co wiem :)

MaryAnne

sos lomo
Sałatka z sera i czerwonej fasoli.
marynata na grill