« poprzedni wątek | następny wątek » |
41. Data: 2005-05-26 18:59:29
Temat: Re: Przyrodalocke wrote:
> Studia wyposażają w solidnąwiedzę i umiejętności nabywane od
> specjalistów i ćwiczone w pracowniach i laboratoriach.
Jełśi uważasz to za dogmat - to nie mamy o czym rozmawiać
>> A kształt podstawy programowejteż może od Ciebie zależeć
>> - jeśli włączysz sie w prace zespołu przygotowującego te podstawy
>
> Jak to zrobić? Pytam, jak młodszy nauczyciel - starszego i bardziej
> doświadczonego kolegę. Chętnie bym to zrobił, bo uważam, że obecna
> podstawa jest zła.
Zazwyczaj informacje o tym można dostac w najbliższym ODN
Albo tu:
http://www.isp.org.pl/podstawa/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
42. Data: 2005-05-26 19:11:10
Temat: Re: Przyroda
Użytkownik "Ja" <j...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości
news:d756b2$coq$1@news.telbank.pl...
> locke wrote:
>
> > Studia wyposażają w solidnąwiedzę i umiejętności nabywane od
> > specjalistów i ćwiczone w pracowniach i laboratoriach.
>
> Jełśi uważasz to za dogmat - to nie mamy o czym rozmawiać
>
No - powiedzmy, że tak powinno być (i często jest).
> Zazwyczaj informacje o tym można dostac w najbliższym ODN
> Albo tu:
> http://www.isp.org.pl/podstawa/
>
Jak to się różnych rzeczy można w sieci dowiedzieć... Dzięki za linka.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |