Przyrządzanie tatara.

341. Data: 2009-02-02 04:58:37

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Widze, że bardzo cię to boli.
> Otóż: jestem TAK wspaniałą żoną, że mojemu mężowi szkoda mnie posyłac do
> pracy i osobiście mnie od jej podjęcia skutecznie odwiódł, ponieważ jest
> tak męskim facetem, że sam potrafi utrzymac swoją kobietę i dzieci.
> I to jest to, co mnie w nim tak podnieca.
> Coś jeszcze jest niejasne, kochanie?

I tak masz menopauze.
Po co ta afirmacja kretynko.
Mysle, ze maz zauwazyl, ze do zadnej roboty oprocz garow i sciery sie nie
nadajesz a przy okazji zaoszczedzil z 2-3 tys miesiecznie na sprzataniu i
gotowaniu 24h. Jezeli dla ciebie meski jest tylo facet, w takim znaczeniu jak
podalas, to gratuluje prostaczko hehe. To wlasnie ty nie jestes ani troche
kobieca, tylko wrecz przeciwnie - zbabiala, wiec o meskosci sie nie
wypowiadaj, menopauziaro.

Bluzgacz

342. Data: 2009-02-02 04:59:22

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Spoko, nie jestem w necie od wczoraj. I zapewniam Cię, że mam więcej, niż jedną
> szarą komorkę, i nie chodzi tu o kieszeń.

Ok, w takim razie jestem spokojny.
Badz czujna!
Pozdrawiam

Bluzgacz

343. Data: 2009-02-02 05:03:28

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak potrzebuję kasy, to ją zarabiam, a nie idę do insytucji

Widzisz, niestety sa takie uposledzone w spoleczenstwie jednostki, ktorym
trzeba dawac, ktore trzeba utrzymywac, bo nic nie potrafia zrobic, sa
calkowicie bezproduktywne i bezuzyteczne. Mozna to porownac do utrzymywania
patologii przez opieke spoleczna. XXXLka wlasnie jest takim zywym przykladem
spolecznej patologii jaka jest nierobstwo i niezaradnosc zyciowa.
Kazda czynnosc poza lataniem ze sciera po chacie powoduje u niej problemy z
logicznym mysleniem i kojarzeniem faktow. Lekarz zalecil cwiczenie umyslu i
stad ta jej nowa pasja: kiszenie kapuchy. Kiszenie kapuchy jest dla niej tym,
czym Deep Blue dla Karpowa.

Bluzgacz

344. Data: 2009-02-02 05:04:50

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Na zadupiu rośnie polska przedsiębiorczość, a do stolycy jeździ się
> samochodem w odwiedziny - do teatru i po zakupy :-)
> Dwie godziny rónicy nie czynią :-)

Do stolicy to jezdzisz wiejski bacie tylko jak cie zaprosza na zjazd grupy
dyskusyjnej.
A do teatru w gumiokach nie wpuszczaja, wiec nie opowiadaj bzdur.

Bluzgacz

345. Data: 2009-02-02 05:06:06

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> JEDEN ludź.
> Na przykład ja ciebie też nie lubię. I ten sam wynik mamy: wszyscy Cie
> lubią, a ja JEDNA nie :-)

Skoncz z tymi afirmacjami, idz do lekarza i zrob cos ze swoim problemem.
Bo naprawde mitomania skierowana do siebie to juz jest naprawde powazny problem.
Zrozum w koncu ze ciebie nikt albo co najwyzej malo kto lubi.

Bluzgacz

346. Data: 2009-02-02 05:07:06

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jestem zdrowa, wesoła, mam fajne towarzystwo (no, nie tu...) - niczego mi
> nie brak :-)

Poza mozgiem i ruchaniem mitomanska menopauziaro...

Bluzgacz

347. Data: 2009-02-02 05:07:50

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No to wszystko jasne: TA mentalność z dziada pradziada :-)

...powiedziala Dulska.

Bluzgacz

348. Data: 2009-02-02 07:06:43

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 09:27, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Pieprzysz, jak zwykle. Nigdy nie mieszkałam w mieście, na szczęście. Ani nawet moi
pradziadowie nie mieszkali.

> pozdrawiam
> Justyna

Do tela scekliwa jezdeś jak sołtysów Burek, wykstałciuch z Ciebie -
więc albo blisko miasta z wyzsom ucelniom mieskas, abo w akademiku
mieskas lebo mieskałaś...

349. Data: 2009-02-02 07:10:43

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 06:07, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> ...powiedziala Dulska.
>
> Bluzgacz

Cieniactwo i na dodatek spod GWna pisane.

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?