Przyrządzanie tatara.

191. Data: 2009-01-29 09:41:24

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:glrnio$e4q$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> czlowieka stac wtedy bylo na wiele... Ceny byly stosunkowo niskie, (...)

To podaj je.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

192. Data: 2009-01-29 09:41:58

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przypominam uprzejmie, że istotne dla sprawy są tylko doświadczenia
> Ikselki.
>
> Qra, miliony much musiały się mylić ;-)

No chyba ze tak... :-)

193. Data: 2009-01-29 09:43:28

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> podrobów,
> opinii

> To podaj je.

a co ja pamietnik cenowy pisze czy jak?

194. Data: 2009-01-29 09:45:10

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Musiałam coś źle zrozumieć uznając, że Bbjk ubolewa nad swym - sądzę iż
> dobrowolnym - jarstwem...

W kontekście tego, że nie było tak źle, skoro ser biały był, i nawet mleko.
Jak tak mile się te czasy wspomina to kupujcie dzieciom pomarańcze raz na
rok, na Boże Narodzenie. Oczywiście o sokach pomarańczowych też zapomnijcie.
Co za problem?

195. Data: 2009-01-29 09:58:43

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> a co ja pamietnik cenowy pisze czy jak?

A bo widzisz, gdy się weźmie historyczne dane, to już nie jest tak różowo.
Nie pamiętam gdzie, ale na pewno na jakimś forum albo grupie pl.sci.historia
widziałem takie zestawienie. Teraz nie mogę jak na złość znaleźć, ale
namiastka tego:
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/na
;swiatecznym;stole;coraz;wiecej;jajek,149,0,330133.h
tml

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

196. Data: 2009-01-29 10:31:17

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> namiastka tego:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/na
;swiatecznym;stole;coraz;wiecej;jajek,149,0,330133.h

O, mniej więcej:
http://tinyurl.com/crctb9
Wątek długi, ale sporo merytorycznych informacji da się wyłuskać.

197. Data: 2009-01-29 10:32:20

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> namiastka tego:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/na
;swiatecznym;stole;coraz;wiecej;jajek,149,0,330133.h

...i jeszcze:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,24741
91.html

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

198. Data: 2009-01-29 12:31:10

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> O wlasnie.. Ryby - byly wszedzie i to tak tanie ... a teraz?
> A ser zolty? Moze nie zawsze, ale tez byl. I to w jakiej cenie...
> Teraz jst niejednokrotnie drozszy niz mieso.
> Ale Iskielka tego nie rozumie, ja stac na serek za 35 zeta za kilogram
> (to z tych srednich) i rybke za 20 zeta za kilogram (tz z tych
> srednich). Ja stac na parowki za 40 zeta za kilogram (sama kiedys
> pisala ze tych za 10 zlotych za kilo nie rusza nawet palcem)...
> zal, zal, zal ze tacy sie tu wypowiadaja...
No cóż, ona tylko mówiła o swoich odczuciach, a że jest wielką egoistką
to nie widzi że dzisiaj wielu ludzi nie jest stać na kupno chleba.. O
węglu, lekarstwach i innych artykułach pierwszej potrzeby nawet nie
wspomnę.. :-(

199. Data: 2009-01-29 12:35:52

Temat: OT
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> [...]
> to nie widzi że dzisiaj wielu ludzi nie jest stać na kupno chleba.. O
> węglu, lekarstwach i innych artykułach pierwszej potrzeby nawet nie

Choćby w ostatniej Polityce wstrząsający reportaż Edyty Gietki "Na
starość w jednym łóżku".
--
BBjk

200. Data: 2009-01-29 13:02:49

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> No cóż, ona tylko mówiła o swoich odczuciach, a że jest wielką egoistką
> to nie widzi że dzisiaj wielu ludzi nie jest stać na kupno chleba..

Znasz kogoś takiego? To kupuj mu chleb. Zbierz takich jak ty nie-egoistów
(przecież na pewno jest was więcej) i dożywcie tych głodnych i będzie tak
jak w PRL.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?