Przyrządzanie tatara.

291. Data: 2009-01-30 10:27:50

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Nie w przypadku TEGO typu ludzi.

Wiesz, jak wtedy zachowywałaś się tak, jak dziś prezentujesz to na grupach, to się
nie dziw. Robisz z siebie bógwico, próbując zdyskredytować wszystkich wokół,
wywyższasz się, uznając własną racje za jedynie słuszną. A potem się dziwisz, że
ktoś ci mówi - jak jesteś taka doskonała, to jedz te kartofle bez omasty.

> Charaktery TEGO typu ludzi wychodza na światło dzienne w najcięższych
> czasach, jak wtedy, kiedy kobieta przynosząca latami ser i mleko do
> matki (też nauczycielki) mojej Teściowej, w ciężkich momentach
> okupacji i braków w zaopatrzeniu, na próbę zapłacenia zwykłymi
> pieniędzmi jak zawsze, zaśmiała sie tryumfalnie, mówiąc: "Od dzisiaj
> to paniusia bedzie srebrem płacić, srebrem!"

Normalna postawa w dobie kryzysu albo wojny. W końcu po to się je wywołuje, żeby
garstka zrobiła wtedy kasę, nie wiedziałaś?
A jak się było PANISKIEM, a nie ludzkim panem, to potem trzeba srebrem płacić.

> Ty masz podobną, jak widze: zawsze wykorzystujesz swoje 5 minut.

Oczywiście, znasz mnie i wiesz, co nie? Niewygodnie Ci ze mną chyba.

Justyna

292. Data: 2009-01-30 11:58:18

Temat: Re: OT
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ano zastanawiamy się, jakim cudem tu piszemy, skoro powinniśmy w latach
'80 z
> głodu poumierać.

Tia. Napisz jeszcze że terroru w latach stalinowskich też nie było, skoro
tylu emerytów w Polsce żyje.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

293. Data: 2009-01-30 13:28:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 08:23:59 +0100, Misiek napisał(a):

> (...)
> Iskielka z Mongolii pochodzi :-) Albo z poznej rumunii
> No ewentualnie z chin :-))) I skosne oczka nie pozwalaja jej patrzec na to
> co bylo hehehe
> PLONK koncowy... i nie wyciagajcie mi jej z KF-a hehehe

Co za durne babsko :-DDD
Ty chyba dostałas gorączki z tego pop...nia :-D

294. Data: 2009-01-30 13:29:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 08:20:31 +0100, Misiek napisał(a):

> (ciach)

> jasne jasne.. Ozywiscie tylko on zanosi te ochlapy co miesiac hehehe
> Wez mnie juz nie rozsmieszaj...

> Wielu rzeczy jeszcze nie rozumiesz, ale to uz twoj nie moj problem hehehe

> NIech przechodzi i to jaknajszybciej... zostawi wolne miejsce pracy ktore
> tak bardzo innym sie przyda

Ma SWOJE miejsce - które przekaże dzieciom i tylko im :-)

295. Data: 2009-01-30 13:30:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 07:57:02 +0100, Qrczak napisał(a):

> Strasznie Cię ludzie musieli lubić.
>
> Qra

JEDEN ludź.
Na przykład ja ciebie też nie lubię. I ten sam wynik mamy: wszyscy Cie
lubią, a ja JEDNA nie :-)

296. Data: 2009-01-30 13:48:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 11:20, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> A nic, tylko jeszcze bardziej potwierdzisz, że twoje przekonania warte są tyle, ile
ktoś za nie zapłaci:-P

> Guzik prawda. pomoc społeczna przeznaczona jest dla ludzi, którzy spełniają
konkretne kryteria, a dokładniej konkretna kwote przypadajaca na członka rodziny.
Ludzi nie mających zdolności zarobkowych, to ja widziałam w PL naprawdę mało, i nie
zaliczam do nich zwyczajnych pobieraczy zasiłków, wydawanych na wódkę i papierosy.

> --
> pozdrawiam
> Justyna

Daleko po za miato wyjeżdżałaś? Pewnie do Zakopca czy do wód?

297. Data: 2009-01-30 14:18:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Daleko po za miato wyjeżdżałaś? Pewnie do Zakopca czy do wód?

Żeś palnął, jak gołąb na parapet. Mieszkam na wsi. W sześciotysięcznej gminie.

Justyna

298. Data: 2009-01-30 14:48:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JEDEN ludź.
> Na przykład ja ciebie też nie lubię. I ten sam wynik mamy: wszyscy Cie
> lubią, a ja JEDNA nie :-)

Tak, doprawdy, straszne to.

Qra, i już mi się nie chce karmić

299. Data: 2009-01-30 15:57:55

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

Krys, nie wierz tej wywloce.
Ta menda zaprzecza sobie co chwile, co swiadczy o jej dwulicowej zaklamanej
naturze o ktorej zapewne wiekszosc juz sie przekonala.
To typowy moher. Glosowala przeciw Unii, a teraz chce doic kase - rydzykowa
mentalnosc. Trzeba byc pozbawionym charakteru - co rowniez wielokrotnie
udowodnila.
Ona robi cos z ziemia? NIC nie robi, bo kiedy ma robic, jak kazdy dzien w roku
siedzi godzinami przed monitorem i sra setki postow tygodniowo.
Przeciez ta cieniara nie dosyc, ze jest bezrobotna to jeszcze zeruje na innych.

Sposob wypowiadania sie typowy dla nizin spolecznych. Brawo pariasie!

> Nie mam ikselkowej mentalności, żeby brać pieniądze i korzyści od wroga.
> A ze swoich praw korzystam na tyle, na ile mi potrzeba.

Bluzgacz

300. Data: 2009-01-30 16:02:08

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> No, piękne. Nic się jednak nie zmienia. Mieszkanie od komuchów jest dobre, bo i
> nni też dostali, dopłata unijna jest dobra, i jakoś nie śmierdzi tym, co są prz
> eciw...

No i teraz widzisz z kim masz do czynienia.
Ikselka to najgorszy typ osoby, klamie jak popierdolona, tylko po to, zeby byc
dobrze odbierana przez innych.
Typowy przyglup, ktory wszystko co robi w zyciu, robi na pokaz.

Bluzgacz

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?