Przyrządzanie tatara.

181. Data: 2009-01-29 08:01:40

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:qhh6hskghnuy$.1hak9zh6sw00t$.dlg@40tude.net...

> Moje poglądy sa wynikiem wyłacznie własnych doświadczen. Na media jestem
> wyjątkowow odporna.

Wlasnych doswiadczen? hehehe Coz, zylem w tatych czasach i jakos mam inne
doswiadczenia

> No nie mów za mnie. Nie miałam w pewnym momencie mleka dla dziecka - pół
> op. Bebika mi spod lady sprzedała znajoma. Raz! Zanim się oczywiście
> okazało uczulenie w ogóle na mleko, no to wtedy paranoja się zrobiła
> zupełna - Humany to były, ale w Pewexie za tzw bony (które mieli tylko ci,
> co pracowali za granicą) albo po znajomości w aptece. Byłam bliska
> depresji. Nie będe sie zreszyta powtarzać. O wacie, podpaskach i papierze
> toaletowym nie wspomnę, bo się zrobi znowu dyskusja.

Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury. Bony pod pewexem ZAWSZE moglas kupic...
Ozywiscie pod waruniem ze mialas pieniadze...
A praca byla dla wszystkich (slynne czy sie stoi czy sie lezy... ale tego
pewnie nie pamietasz)
I pieniadze tez byly. I ceny realnie do zarobkow sporo nizsze.
A teraz? Rente dostalem... 550 zlotych. Sprobuj za to wyzyc, skoro
miesieczne oplaty to prawie 1000 zlotyh. zarobic tez nie wolno wiecej niz
1200 na reke bo jak wiecej zarobisz to rente obetna i kaza zwracac pozniej
to co wiecej zarobilas... Wiec mi tu nie fanzol ze swojej łaski....

182. Data: 2009-01-29 08:12:37

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Ty przejaskrawiasz mówiąc, że masz niezle wspomnienia.
> Z dobrych wspomnień to moglabym miec urodzenie dziecka wtedy, ale nawet ze
> szpitala pamietam upokorzenie i brud oraz to, że o mało nie umarłam.
> Zapewne... przejaskrawiam :->

Jasne - dzis w szpitalach jest lepiej... Lepiej nie mowic jak jest.. Tyle Ci
powiem. I zycze Ci zebys musiala lezc w szpitalu (jak ja lezalem) rok i
placic za prawie wszystko (lacznie z lapowka w wysokosci 20.000 jedynie za
to zeby ci zrobili operacje, bo "tego sie nie operuje"). Kiedy czlowiek
lezal bezwolny, skazany calkowicie na laske i nielaske pan pielegniarek i
lekarzy, kiedy wsad do kotla w szpitalu wynosil 3,50 na dzien i za to
kucharki potrafily zrobic dwudaniowy obiad, sniadanie z 1 (slownie JEDNA)
bulka i ewentualnie plasterkiem sera oraz malutka kosteczka margaryny (bo na
maslo uz brakowalo), i kolacji skladajacej sie z 2-ch kromek chleba.
Nie mow nic wiecej o szpitalach lepiej...

183. Data: 2009-01-29 08:14:43

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CHODZĘ PRYWATNIE, bobym już umarła dawno z różnych powodów.
> Ale WTEDY tez były prywatne praktyki. Też korzystałam: ginekolog,
> dentysta,
> pediatra. Zupełnie jak dziś.

> OK, EOT.

Jasne, bo Cie stac na PRYWATNEGO lekarza. Nie widzisz tych ktorych nie stac
na to, kiedy "za dzien dobry" trzeba w najlepszym wypadku zaplacic 50
zlotych (to tanio u lekarza), kiedy trzeba wykupic leki za ktore miesiecznie
placisz 500 zlotych... ak, teraz cie na to stac, wtedy nie bylo cie stac...
echhhhhhhhh

184. Data: 2009-01-29 08:14:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opowiedzieć Ci, co kolejkowy tłum potrafił zrobić z kobietą w ciąży?
> :->
> Ludzie byli zezwierzęceni, upodleni. Robili rzeczy, które dziś nadawałyby
> się do opisania, ale kto dziś w to uwierzy?

No a teraz to jest po prostu raj. Życzliwość i wszechpanująca miłość.

Qra,

185. Data: 2009-01-29 08:17:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Robienie sobie jaj z tego że ludzie wystawali godzinami w kilometrowych
> kolejkach żeby było co do gara włożyć, bo przecież mogli biały ser przez te
> głupie naście lat wpieprzać, jest wyjątkowym sk...twem. Ot, co o tym myślę.

Musiałam coś źle zrozumieć uznając, że Bbjk ubolewa nad swym - sądzę iż
dobrowolnym - jarstwem...

Qra, tępa

186. Data: 2009-01-29 08:18:19

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> I inne warzywa i przetwory owocowo-warzywne i ryby i przetwory z ryb... A
> więc nawet Ty nie podtrzymujesz opinii (fałszywej) o trudno dostępnym
> pieczywie..

O wlasnie.. Ryby - byly wszedzie i to tak tanie ... a teraz?
A ser zolty? Moze nie zawsze, ale tez byl. I to w jakiej cenie... Teraz jst
niejednokrotnie drozszy niz mieso.
Ale Iskielka tego nie rozumie, ja stac na serek za 35 zeta za kilogram (to z
tych srednich) i rybke za 20 zeta za kilogram (tz z tych srednich). Ja stac
na parowki za 40 zeta za kilogram (sama kiedys pisala ze tych za 10 zlotych
za kilo nie rusza nawet palcem)...
zal, zal, zal ze tacy sie tu wypowiadaja...

187. Data: 2009-01-29 08:26:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wlasnych doswiadczen? hehehe Coz, zylem w tatych czasach i jakos mam inne
> doswiadczenia

Przypominam uprzejmie, że istotne dla sprawy są tylko doświadczenia Ikselki.

Qra, miliony much musiały się mylić ;-)

188. Data: 2009-01-29 08:28:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bulka i ewentualnie plasterkiem sera oraz malutka kosteczka margaryny (bo na
> maslo uz brakowalo), i kolacji skladajacej sie z 2-ch kromek chleba.

Nie marudź.... miałeś i ser, i margarynę, a nawet bułkę! ;-)

Qra

189. Data: 2009-01-29 08:28:46

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Musiałam coś źle zrozumieć uznając, że Bbjk ubolewa nad swym - sądzę iż
> dobrowolnym - jarstwem...

Raczej się nim cieszy, bo mięsiwa nie lubi, choć kurczaka niekiedy
chapnie ochoczo.
--
BBjk, rybojad

190. Data: 2009-01-29 08:32:24

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie marudź.... miałeś i ser, i margarynę, a nawet bułkę! ;-)

Kalmary były, dorsze i słynny błękitek.
Oraz kergulena ("kergulena twoją rybą", o!)
--
Bbjk

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?