Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.

From: "Misiek" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Date: Thu, 29 Jan 2009 09:01:40 +0100
<gln5gi$hli$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gln6qt$79g$1@news.onet.pl>
<glnp3v$odk$2@news.onet.pl> <glpcu6$p59$1@news.onet.pl>
<zxb2as7sem5t$.du4rz7grlmxf$.dlg@40tude.net>
<glpnlo$ndn$1@inews.gazeta.pl>
<wjw4mpd7zedl$.1b103sfxyg5rn$.dlg@40tude.net>
<glpoof$t0k$1@inews.gazeta.pl>
<1ul5kudhjtu49$.y1bg2sy8zdof$.dlg@40tude.net>
<glpr34$d1l$1@inews.gazeta.pl> <glprt4$g7u$1@inews.gazeta.pl>
<glpubc$mjm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<ssd2ao8rpd9$.1qu0bb10g6myt$.dlg@40tude.net>
<ricikls8i5x5$.dlg@dlg.baseciq.org>
<r5kfriy7haa8.1t82ddx6pppkw$.dlg@40tude.net>
<hf1ubgg33rys$.49xhkyglwq7g$.dlg@40tude.net>
<1clgxxtn8ipjs$.dlg@dlg.baseciq.org>
<qhh6hskghnuy$.1hak9zh6sw00t$.dlg@40tude.net>

news:qhh6hskghnuy$.1hak9zh6sw00t$.dlg@40tude.net...

> Moje poglądy sa wynikiem wyłacznie własnych doświadczen. Na media jestem
> wyjątkowow odporna.

Wlasnych doswiadczen? hehehe Coz, zylem w tatych czasach i jakos mam inne
doswiadczenia

> No nie mów za mnie. Nie miałam w pewnym momencie mleka dla dziecka - pół
> op. Bebika mi spod lady sprzedała znajoma. Raz! Zanim się oczywiście
> okazało uczulenie w ogóle na mleko, no to wtedy paranoja się zrobiła
> zupełna - Humany to były, ale w Pewexie za tzw bony (które mieli tylko ci,
> co pracowali za granicą) albo po znajomości w aptece. Byłam bliska
> depresji. Nie będe sie zreszyta powtarzać. O wacie, podpaskach i papierze
> toaletowym nie wspomnę, bo się zrobi znowu dyskusja.

Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury. Bony pod pewexem ZAWSZE moglas kupic...
Ozywiscie pod waruniem ze mialas pieniadze...
A praca byla dla wszystkich (slynne czy sie stoi czy sie lezy... ale tego
pewnie nie pamietasz)
I pieniadze tez byly. I ceny realnie do zarobkow sporo nizsze.
A teraz? Rente dostalem... 550 zlotych. Sprobuj za to wyzyc, skoro
miesieczne oplaty to prawie 1000 zlotyh. zarobic tez nie wolno wiecej niz
1200 na reke bo jak wiecej zarobisz to rente obetna i kaza zwracac pozniej
to co wiecej zarobilas... Wiec mi tu nie fanzol ze swojej łaski....