Przyswajanie białka

61. Data: 2003-08-23 11:17:32

Temat: Re: [DO] [WEGE] Odp: Przyswajanie białka
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bi61v5$mmc$1@inews.gazeta.pl...

> To jest dowod z rodzaju "rece leczace przez telewizor naprawde lecza!"
wiec pozwol, ze pozostane sceptyczny.

Najchętniej bym Ci jednak nie pozwoliła... ;]
...ale co ja mogę... biedny żuczek... ;<
moge se ino tylko pogadać... ;)

> I nawet jesli faktycznie kogos z czegos wyleczyly,

Mnie nie pomogły nawet "na żywo" i "za pieniądze" (50 zł - 0,5 minuty
pomachanie uzdrawiającymi rękami w pobliżu zdesperowanego delikwenta
+ zbiorowy seans-wykład).
Zaznaczam, z tych "zabiegów" skorzystałam, gdy już:
1. lekarze nic więcej dla mnie zrobić nie mogli
2. a jeszcze nie zetknęłam się z dietą optymalną.

> to jeszcze nie powod aby likwidowac sluzbe zdrowia,

Oczywiście, że absolutnie nie należy likwidować służby zdrowia! Skąd ten
pomysł? Służba zdrowia była, jest i będzie potrzebna.
Należy ją jedynie modyfikować, ponieważ ona sama paradoksalnie jest
coraz bardziej chora, zbiurokratyzowana i coraz bardziej niewydolna.
Generalny grzech medycyny i służby zdrowia polega na totalnym zignorowaniu
szukania prawdziwych przyczyn chorób, "poszatkowaniu" pacjenta na
specjalistyczne "kawałki" i zajmowaniu się tylko likwidowaniem objawów.
Kwaśniewski do pacjenta podszedł cholistycznie i potraktował go podmiotowo,
od tego każdy lekarz powinien zacząć. Jednak takie podejście lekarza
pracującego w państwowych strukturach służby zdrowia jest absolutnie
nierealne.
Lekarze niejako muszą zacząć "od początku", czyli najlepiej na własny
rachunek, we własnym gabinecie i od początku budować swój indywidualny
autorytet.

wprowadzac
> przymusowe nasiadowki przed telewizorem oraz wypisywac gdzie tylko sie da,
> ze telewizor jest najlepszy na wszystko i lepszy od wszystkiego.

"Ręce, które leczą" itp. seanse przez telewizor chyba już straciły swoją moc
uzdrawiania. (?)
Z pewnością telewizor obecnie ma niewiele do zaoferowania, horror w realu,
agresja i mnóstwo reklam słodyczy, owocków itp.
Ot, taka firma Bacoma - wprowadziła na przykład reklamę swoich cukrowych
wyrobów na... okładki szkolnych zeszytów! I taki dzieciak uzależniony
od słodyczy na lekcji czy chce czy nie chce, będzie patrzył na te soczyste
truskawki, czekoladki z wiśniami, jabłka, brzoskwinie itd.
Czy ten dzieciak jest w stanie skupić się na temacie lekcji????
Widzę to tragicznie, chociaż nie jestem Eklezjastą... ;(

> Kontekst, Krysiu, kontekst sie liczy... (news:bi0glt$2ra$1@news.onet.pl)
> Duzo piszesz w tym watku, a ostatecznie jedynym argumentem okazuje sie "bo
> mnie wyleczylo, wiec musi byc najlepsze, a cala reszta - gorsza". Dobrze
> chociaz, ze cytaty z mistrza nie padaja, bo bym chyba nie zdzierzyl.

...opowiaaaadasz... ;)))
Zdzierżyłbyś, zdzierżył! Wyczuwam nawet, że ich oczekujesz... 8)
Spoko...
Oczywiście tu ich nie wrzucę, pewnie natychmiast byś mnie
z satysfakcją FUT-ował na jakąś dziwną grupę... ;)))
[Dla niezorientowanych - chodzi o dyskusję na p.s.w. na temat aresztowania
wegetarianina nawołującego podobno do zabicia papieża i do ataków
terrorystycznych na obiekty sakralne kk. a obecnie domagającego się
w areszcie karmienia go wg zasad wegetariańskich]
Na co odpowiedziałam:
Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet gdyby zabił, to nadal jest człowiekiem, i swoje prawa ma

Właśnie! I nadal należy go karmić wegetariańsko, coby mu czasami genialne
pomysły z głowy nie wywietrzały... ;>
Bo jak wiadomo, przy diecie bardziej tłuszczowej mógłby oklapnąć... ;(
i stracić cały heroiczny zapał radykalnego naprawiania świata... ;>
Krystyna
------
Z dyskusji na p.s.w. wynika, że wystarczy użyć w zdaniu słowo "oklapnąć",
abyś skojarzył to z seksem i natychmiast wysłał mnie na taką grupę...
Zupełnie bez sensu... :(
Ale tak właśnie jest - jak się jest wkurzonym, to się robi bezsensowne
rzeczy...
A wracając do "cytatów mistrza J.K.
Faktycznie przez tą ostatnią awarię serwera naszej "stodoły" mam trochę
zaległości w przekazaniu na grupę d.o.ogloszenia cotygodniowych artykułów
z Dziennika Zachodniego "Doktor Kwaśniewski odpowiada"
Gdyby ktoś był zainteresowany:
Osoby korzystające z czytników news o zmianę adresu serwera na:
news.dieta-optymalna.info. Aby korzystać z nowego serwera, należy wprowadzić
zmianę w opcjach "Zaawansowane" klientów news: standardowy 119 zmienić na
7777.
Grupy dostępne są również na stronie http://forum.dieta-optymalna.info/

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

62. Data: 2003-08-23 12:00:58

Temat: Re: Odp: Przyswajanie białka [OT]
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* w wiadomości news:bi7ige$9kl$1@news.onet.pl pisze:

[ciach dluzyzny]

Z tym telewizorem i rekami to byla taka przenosnia i aluzja. Nie musialas
sie tak rozpisywac. Ale widocznie masz potrzebe, skoro robisz to
notorycznie.

[ciach o futowaniu na psw]

A co to ma wspolnego z obecna dyskusja i ta grupa? Czy naprawde mam Cie
odeslac do odpowiednich dokumentow, ktore opisuja zasady publikowania w
usenecie? Zaloz sobie nowy watek na pl.pregierz i tam pietnuj to, co Ci sie
nie podoba.

------
> Z dyskusji na p.s.w. wynika, że wystarczy użyć w zdaniu słowo
> "oklapnąć", abyś skojarzył to z seksem i natychmiast wysłał mnie na
> taką grupę... Zupełnie bez sensu... :(

Skoro piszesz bez sensu i nie na temat, to nic innego nie pozostaje.

> Ale tak właśnie jest - jak się jest wkurzonym

Juz ktorys raz z rzedu imputujesz mi ten stan nierownowagi emocjonalnej.
Naprawilas swoja szklana kule?

63. Data: 2003-08-23 17:18:03

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
artykułów
> z Dziennika Zachodniego "Doktor Kwaśniewski odpowiada"

Ty się nic Krysia nie martw... brow(J)arek czuwa i z wypiekami co
tydzień, zaczyna lekture DZ od artykułu JK.

I jak wiesz, co ciekawsze fragmenty zawsze tu puszczę i zachęcę do
czytania niedowiarków... ;-)

--
brow(J)arek pozdrawia (po "półoptymalnym" obiadku - czyli golonka,
trochę frytek i browar :-) )

64. Data: 2003-08-23 17:55:54

Temat: Odp: Przyswajanie białka
Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ten eksperyment możesz przeprowadzić na dowolnej liczbie ludzi , nie wiem
> czy wiesz że po zjedzeniu surowych ziemniaków dostaje się gorączki ;)))
> często moi koledzy ze szkoły stosowali ten numer aby się wykpic od jakiś
> sprawdzianów

legendy
w sałatkach na wschodzie częsty składnik,
bez sensacji

pozdrawiam Chaciur

65. Data: 2003-08-23 17:56:21

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:bi59fl$g3d$1@inews.gazeta.pl...

> Pytalem o cale jajka. Gdybym byl zlosliwy, to nalegalbym rowniez na
> skorupki.

ToM mi kazał liczyć B:T:W dla całego drzewa oliwnego,
nie mógł się pogodzić ze oliwka jest z roślin :))

> Och, to pokutujaca powszechnie opinia, tyle ze chyba nie calkiem prawdziwa.
> Bedac dzieciakiem zjadlem dwa surowe ziemniaki, by wykpic sie z lekcji
> religii. Nic mi po nich nie bylo.

Możliwe że Cię beatyfikują

pozdrawiam Chaciur

66. Data: 2003-08-24 07:25:06

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> artykułów
>
> Ty się nic Krysia nie martw... brow(J)arek czuwa i z wypiekami co
> tydzień, zaczyna lekture DZ od artykułu JK.

: )

> I jak wiesz, co ciekawsze fragmenty zawsze tu puszczę i zachęcę do
> czytania niedowiarków... ;-)

Bawisz się w cenzurę? Ja na d.o.ogloszenia puszczam w całości... :)

> --
> brow(J)arek pozdrawia (po "półoptymalnym" obiadku - czyli golonka,
> trochę frytek i browar :-) )

A ile tego browaru? Bo może jakbyś policzył... ;)

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

67. Data: 2003-08-24 07:33:11

Temat: Re: Przyswajanie białka
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> legendy
> w sałatkach na wschodzie częsty składnik,
> bez sensacji

To nie są legendy. Wszystko zależy od tego, do jakiego pożywienia
przystosowałeś swój przewód pokarmowy. Zawsze on będzie się starał
sprostać zadaniu jakie mu serwujesz, co posiejesz - będziesz kiedyś
zbierał...
Zwykle jest jednak tak, że jak trawisz bez problemu mięso, to nie trawisz
np. surowych ziemniaków, i na odwrót.

Pozdrawiam
Krystyna

68. Data: 2003-08-24 08:05:09

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zbierał...
> Zwykle jest jednak tak, że jak trawisz bez problemu mięso, to nie trawisz

To Rosjanie nie jadają mięsa?

pozdrawiam Chaciur

69. Data: 2003-08-24 09:42:56

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur w wiadomości news:bi9rlk$dg6$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> To Rosjanie nie jadają mięsa?

Cos Ty, Rosjanie to bydlo.

70. Data: 2003-08-24 11:08:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> napisał

> ;))))))))))))))))))))))))))))
> ROTFLOL
> Slawek

no chłopcy optymalni nie trollujcie nie wstydźcie się podąć źródła swojej
wiedzy.
to nie jest wstyd ,ze swoja wiedze czerpiecie z naukowych prac doktora
kwasniewskiego.
a tobie Cooler polecam lekturę dorobku naukowego doktora jan kwasniewskiego
nie zadawałbyś wtedy takich pytać :)

OT [DO] alt.pl.dieta.optymalna
piwo odchudza ?
DO NOWYCH OSÓB :-)