Psychologiczna zagadka.

21. Data: 2006-06-13 14:06:11

Temat: Re: Psychologiczna zagadka.
Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer w news:e6kdu0$5ts$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> A psycholodzy to ludzie? :)

Przecież nic o psychologach nie pisałem ;-)

pozdrawiam
Greg

22. Data: 2006-06-13 14:23:26

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga w news:1150146550.674149.131820@h76g2000cwa.googlegrou
ps.com
napisał(a):

> Ale nurtuje mnie pytanie o motywacje takiego zachowania.

Pytasz co autor miał na myśli - to wie tylko autor. Możemy sobie gdybać, ale
co to da? Fakt jest faktem - jesteś sobie sterem. Stosuj brzytwę Ockhama -
nie mnóż bytów ponad potrzebę.

Jak pisał x - zwróć uwagę jak odpowiadają na posty inni. Skoro jest pewien
schemat to nie zmieniaj go, bo nie wszystkim będzie się chciało poświęcić
chwilę, aby najpierw poznać Twój indywidualny sposób odpowiadania. Dodatkowo
chodzi o czytelność, szybkość rozeznania się w treści, rozmiary wiadomości
(niektórzy nadal korzystają z modemu i płacą za te zbędne treści).

pozdrawiam
Greg

23. Data: 2006-06-13 14:29:25

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga w news:1150190920.659110.308660@c74g2000cwc.googlegrou
ps.com
napisał(a):

> robimy z siebie ofiary, (...) mezczyzni zle sie czuja, kiedy partnerka
> wykazuje zbytnia samodzielnosc. KIedy uwierzymy w ich uczucia
> do nas i staramy sie odwzajemnic, traktuja nas jak wlasnosc.

Nie lubię tego typu akcentów żekomo nadających komunikatowi większej wagi.
Ludzie naprawdę są różni. Ja podobnie mogę wypowiedzieć się na temat kilku
kobiet (i nie chodzi mi o fragment dotyczących robienia z siebie ofiar).

pozdrawiam
Greg

24. Data: 2006-06-13 14:32:26

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga w news:1150194271.086404.265170@h76g2000cwa.googlegrou
ps.com
napisał(a):

> Zauwaz jednak milczenie panow. Dla mnie bardzo wymowne.

Po pierwsze wypowiadam się za siebie.
Po drugie nie siedzę cały czas przed monitorem.
Po trzecie - ponoć 93% mężczyzn siedzi przed telewizorami i ogląda mecze.
Po czwarte - trudno znaleźć Twoje odpowiedzi - skutecznie je kamuflujesz.
Po piąte...

pozdrawiam
Greg

25. Data: 2006-06-13 14:33:28

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki w news:e6m5rr$1vb$1@news.onet.pl napisał(a):

> Jakie znowu milczenie?
> Flyer i Greg to co? Wypirdki mamuta?

To sie chyba nazywa postrzeganie selektywne ;-)

pozdrawiam
Greg

26. Data: 2006-06-13 14:46:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg; <e6mgs5$g9t$1@news.onet.pl> :

> Przecież nic o psychologach nie pisałem ;-)

A to powyżej? ;)

Flyer

27. Data: 2006-06-13 15:23:57

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer w news:e6mj39$oc3$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> A to powyżej? ;)

Tyczy się psychologii. Gdyby chodziło mi o psychologów to napisałbym: z
psychologami jedyne co mam wspólnego... ;-)

pozdrawiam
Greg

P.S. Czepiasz się! Tyle lat było dobrze, a teraz co? ;-)

28. Data: 2006-06-13 15:47:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg; <e6mlao$urc$1@news.onet.pl> :

> P.S. Czepiasz się! Tyle lat było dobrze, a teraz co? ;-)

Bo kobiety tak mają - przed okresem robią się marudne. :)

Flyer

29. Data: 2006-06-13 19:28:38

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo kobiety tak mają - przed okresem robią się marudne. :)

Żebyś ty widział jedną z moich dochtórek. Jak ona się ciska i krzyczy na
wszystko co dookoła ;o)

Pzdr
Paweł

30. Data: 2006-06-13 19:34:56

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> Po trzecie - ponoć 93% mężczyzn siedzi przed telewizorami i ogląda mecze.
> Po czwarte - trudno znaleźć Twoje odpowiedzi - skutecznie je kamuflujesz.

Po czwarte jest najwazniejsze. Ja tego nie
jestem w stanie przeczytac.
--
assembler

Poszukiwany/poszukiwana