system zarzadzania jedzeniem :)

1. Data: 2000-09-02 21:55:41

Temat: system zarzadzania jedzeniem :)
Od: "lech zawistowski" <z...@w...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
wpadlem na trochę szalony pomysł - stworzyłem sobie prosty arkusz, który
mówi mi, czy się dobrze odżywiam
konkretnie:
-wpisuje zakupy
-mam zapisane co kazdy artykul zawiera (bialko, witaminy, itp)
-mam zapisaną normę dla siebie

na tej podstawie obliczam, czego jem za dużo, a czego za mało

czy ktoś wpadł już na taki pomysł, a może są już takie systemy ?
gdyby ktoś chciał zobaczyć mój - chętnie podeślę (baza danych Access)
Lech Zawistowski

1. Data: 2000-09-03 01:51:24

Temat: Re: system zarzadzania jedzeniem :)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

lech zawistowski <z...@w...ae.krakow.pl> w artykule
news:8ort5a$ipd$1@galaxy.uci.agh.edu.pl pisze...
> [...]
> -mam zapisaną normę dla siebie
>
> na tej podstawie obliczam, czego jem za dużo, a czego za mało

Robisz chyba ciche założenia, że mieszkasz *sam* i jadasz
wszystko co kupujesz... że nie masz "odpadków", nic się
nie psuje i nie wyrzucasz jedzenia...
Czy nie powinieneś raczej ustawić się z pomiarem bliżej buzi? ;-)

> czy ktoś wpadł już na taki pomysł, a może są już takie systemy ?

Ależ każda dieta która ma podłoże medyczno zdrowotne powinna
opierać się na takim właśnie kontrolowanym systemie...
Między innymi Dieta Optymalna, którą stosuje kilka osób
na grupie bardzo rygorystycznie podaje prawidłowy stosunek
białka do tłuszczy i węglowodanów.

> gdyby ktoś chciał zobaczyć mój - chętnie podeślę (baza danych Access)

przyślij mi, chętnie obejrzę.

1. Data: 2000-09-03 06:29:08

Od: "Seva" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

lech zawistowski <z...@w...ae.krakow.pl> napisał(a) tak:
> czy ktoś wpadł już na taki pomysł, a może są już takie systemy ?

Nie słyszałem o podobnych.

> gdyby ktoś chciał zobaczyć mój - chętnie podeślę (baza danych Access)

Byłbym wdzięczny. Tylko spakuj to, proszę (rar, zip, arj). A i prosiłbym
w formacie Access97, OK?
Adres: s...@p...pl

--
Pozdrowienia, Seva.
http://friko2.onet.pl/gd/seva/ [strona domowa - wege, krishnacore]

1. Data: 2000-09-03 07:06:26

Od: "Dariusz Walczak" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno ,dawno temu :))
http://ikoiko.republika.pl/programy.html

Dariusz W

Użytkownik lech zawistowski <z...@w...ae.krakow.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8ort5a$ipd$...@g...uci.agh.edu.pl...

1. Data: 2000-09-03 20:02:43

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś wpadł już na taki pomysł, a może są już takie systemy ?
> gdyby ktoś chciał zobaczyć mój - chętnie podeślę (baza danych Access)
> Lech Zawistowski
Wszystko co spożywam jest obliczone. Czyli po prostu tworzę receptue pokarmową
na każde danie, później to wszstko lączę w całóść i powstaje dzienny jadłospis
śniadania i obiadu.Takich receptur mam juz ponad 500 a zestaww śniadaiowych
100 tak samo obiaowych. Noje poradnik są drukowane na stronie Irka
http://ikoiko.republika.pl na pod stronie poradniki. "Stoliczku nakryj się".
Pozdrowienia Morgano

1. Data: 2000-09-03 21:20:51

Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również zrobiłem coś w tym rodzaju...

Szukaj tu: http://www.republika.pl/willowx w dziale "pliki 4U"

Zdrówko,
Jarek

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl

1. Data: 2000-09-04 08:10:04

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-09-04 20:02:00

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

MORGANO <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> śniadania i obiadu.Takich receptur mam juz ponad 500 a zestaww śniadaiowych
> 100 tak samo obiaowych. Noje poradnik są drukowane na stronie Irka

Optymalni sie nie poddaja?

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-09-04 22:26:45

Temat: Re: Re: system zarzadzania jedzeniem :)
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
>Między innymi Dieta Optymalna, którą stosuje kilka osób
>na grupie bardzo rygorystycznie podaje prawidłowy stosunek

Ja tez chetnie zobacze.

Gosia

1. Data: 2000-09-05 03:33:54

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message

> Optymalni sie nie poddaja?
>
> Wladyslaw

Mam znajomego ktory nigdy nie je normalnie tylko zawsze jest na jakiejs
diecie. Gdy byl na etapie wegetarianizmu zona przywiozla mu z Polski
ksiazeczke na o diecie Kwasniewskiego. Przychodze do niego, a On wrog miesa
pod kazda postacia, czlowiek nie jedzacy nawet jajek, jadl tlusta jajecznice
i popijal smietana. Koniec z zarciem zielska, oznajmil triumfujaco, nie
jestem juz krowa. Jadl te tlustosci miesiac, potem stwierdzil, ze nic od
tego nie schudl ( i tak dziwne, ze nie przybylo mu z 50 kg. ). Teraz jest na
jakiejs innej diecie. Ja osobiscie uwazam, ze czlowiek powinien jesc to co
lubi. Jesc kiedy jest glodny. Nie liczyc przesadnie kalorii, bo dochodzi do
takich absurdow, ze ( tak jak moja zona) slodzi sie kawe sacharyna ( a
lyzeczka cukru ma 10 kalorii) a wsuwa do tego ciacho ktore ma 200 kalorii .
A najwazniejsze : NIGDY NIE PRZEKONYWAC INNYCH BLIZNICH DO SWOIEJ DIETY BO
MOZE IM ZASZKODZIC.
Pozdrawiam
F.

ziolka - kiedy i jak zbierac