Puk, puk, puk...

1. Data: 2002-10-28 08:01:45

Temat: Puk, puk, puk...
Od: b...@w...pl (MiKa) szukaj wiadomości tego autora

.. ja tak nieśmiało...pytam, czy można... byłoby mi
baardzo miło...
Nie wiem, czy jestem w stanie "błysnąć" czymś
ciekawym... Może się zdaży, że będę mogła być w czymś
pomocna.
Na razie będę trochę podsłuchiwać i jeśli uda mi się
wnieść coś nowego, to dam z siebie wszystko :))

MiKa
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-10-28 08:10:34

Temat: Re: Puk, puk, puk...
Od: b...@w...pl (MiKa) szukaj wiadomości tego autora

MiKa wrote:Ojej, jeszcze nie zaczęłam, a już się
popisałam... oczywiście byk ortograficzny... To z
przejęcia...brrr. Przepraszam..
MiKa

1. Data: 2002-10-28 08:34:58

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MiKa:
> MiKa wrote:Ojej, jeszcze nie zacze^^(3)am, a ju? sie^
> popisa^(3)am... oczywi?cie byk ortograficzny... To z
> przeje^cia...brrr. Przepraszam..
> MiKa

cześć MiKa. Jak jeszcze poprawisz kodowanie wiadomości, by nie było
widać robaczków zamiast polskich znaków, to byłbym jeszcze bardziej
zadowolony.

Czytaj, jedz (byle nie za dużo, bo pupa rośnie) i podawaj coś
smakowitego, aby i myśmy mogli jeść.

Amen

Waldek
PS
No i jak zwykle ten tydzień się dłuży.

1. Data: 2002-10-28 08:40:45

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"MiKa" <b...@w...pl> a écrit dans le message de news:
apirdp$elr$...@n...tpi.pl...
> MiKa wrote:Ojej, jeszcze nie zaczęłam, a już się
> popisałam... oczywiście byk ortograficzny... To z
> przejęcia...brrr. Przepraszam..
> MiKa

Witaj, i bledami sie nie pszejmuj :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-28 09:22:38

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wnieść coś nowego, to dam z siebie wszystko :))
>
> MiKa
> wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy

Witamy a jakze kazdy cos nowego wniesc moze jak nie przyprawe to moze danie
itd.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M.

1. Data: 2002-10-28 12:14:04

Od: b...@w...pl (MiKa) szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:poprawię się z tymi krzaczkami,
jesli powiesz jak :((

1. Data: 2002-10-28 12:18:41

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam nie mam krzaczkow a kodowanie mam iso-8859-2. Czego uzywasz do
przegladania grup?

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-28 13:26:51

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

walkie:
> Ja tam nie mam krzaczkow a kodowanie mam iso-8859-2. Czego uzywasz do
> przegladania grup?

Netscape albo Konquerora. Kodowanie jest 8859-2, tylko jest opisane jako
8859-1 w główce. Ponieważ mój czytnik sprawdza jakie jest kodowanie
wiadomości i odpowiednio ustawia, robi się z tego wiadomość robaczywa.

Waldek

1. Data: 2002-10-28 14:17:46

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Intelygentna bestyja z tej Netszkapy ;)

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-28 14:38:53

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

walkie:
> Intelygentna bestyja z tej Netszkapy ;)

wszystkie tak mają ;-)

Ja mam nawet tak ustawione, że jak w headerze nie ma ustawionego
kodowania, to, w zależności od grupy, mam kodowanie domyślne. Jak się
jednak post upiera, że kodowanie jest iso8859-1, a polskie literki są,
to się robi bigos.

Waldek

zielona tarta
kurczak w sosie czosnkowo-miodowym