kurczak w sosie czosnkowo-miodowym

1. Data: 2002-10-27 20:59:30

Temat: kurczak w sosie czosnkowo-miodowym
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrze za okno .. wieje, pada i co robie? Zaczynam myslec co by tu wymyslec
na jutrzejszy obiad.
Jako ze w sobote zostaly zakupione filety z kurczaka, i leza w lodowce do
tej pory, postanowilam zrobic je w sosie czosnkowo miodowym. (Przepis
dostalam swego czasu od znajomego, za co jestem mu niemziernie wdzieczna)
Sos kupuje gotowy.. przepyszny jest.. nadaje sie swietnie takze np do tostow
9takie zupelnie inne, odmienne cos). Filety z kurczaka ktoje w niezbyt duza
kostke, dodaje ok 3 lyzek sosu mieszam posypuje dosyc mocno vegeta i
ostawiam na godzinke, zeby nabraly smaku.
Po godzince rozgrzewam mocno olej, lub oliwe z oliweki smaze filety, kiedy
sa juz dobrze podpieczone, dodaje jeszcze sosu i duzo papryki czerrwonej,
pieprz cayene, coby bylo dosyc ostre (w zaleznosci od tego jakiej slonosci
nadala vegeta dodaje soli)
Wszystko jeszcze dusze. Jelsi chce miec sos, zeby polac nim ryz, dodaje
wody i sosu czosnkowo-miodowego.
Do tego gotuje ryz, robie surowke z kapusty pekinskiej, z pomidorem,
rzodkiewka szczypiorkiem, lub salatke grecka. I rodzinka wylizuje talerze :)

Za pierwszym razem kiedy uslyszalam "sos czosnkowo-miodowy" pomyslalam..
"matko jedyna.. co za wynalazki.. w zyciu.. !"
Wystarczyl mi zapach tego .. a jak sprobowalam.. zaczely sie goraczkowe
poslziwania magicznego sloiczka z sosem :) (Wlasnej roboty wychodzi
smaczny, aczkolwiek, to juz zupelnie cos innego)

Marta.

1. Data: 2002-10-28 10:09:58

Temat: Re: kurczak w sosie czosnkowo-miodowym
Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska napisał:
> [...]
> poslziwania magicznego sloiczka z sosem :) (Wlasnej roboty wychodzi
> smaczny, aczkolwiek, to juz zupelnie cos innego)

Gdzie kupic taki sos? jakiej firmy? Brzmi zachecajaco mniam mniam Sylwia
kofeinistka

1. Data: 2002-10-28 10:14:19

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie kupic taki sos? jakiej firmy? Brzmi zachecajaco mniam mniam Sylwia
> kofeinistka

W wiekszych sklepach, na polkach z sosami, przyprawami orientalnymi, sos w
sloiczku (i teraz zareklamuje ..nie bijcie) firmy Woh-Hup Przepyszny, tej
samej firmy,jest sos Sambal Oelek - ze zgniecionych papryczek chilli razem z
nasionkami, z cebula czosnkiem i innymi przyprawami. A wczoraj wynalazlam
jeszcze pare innych dodatkow tej firmy, Niestety tych nie dojrzalam w
sklepie.
Ja uwidzialam tylko te dwa i jeszcze sos sliwkowy i sos do kaczki po
pekinsku.
"kuchnia chińska, tajska, indonezyjska" - podobno wlansie z takich kuchni
wziete sosy i inne dodatki

Zycze powodzenia w szukaniu, bo doprawdy warto :)

Marta.

1. Data: 2002-10-28 10:35:16

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wziete sosy i inne dodatki
>
> Zycze powodzenia w szukaniu, bo doprawdy warto :)

Dziekuje ibede szukac Sylwia

1. Data: 2002-10-28 11:49:16

Od: JR <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Oct 2002 11:35:16 +0100, sylwia
<m...@b...zabrze.net.pl> wrote:

>Dziekuje ibede szukac Sylwia

do K... NEDZY
tnij te cholerne posty. drugi pod rzad

Rysiek

1. Data: 2002-10-28 14:20:26

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik JR napisa?:

> do K... NEDZY
> tnij te cholerne posty. drugi pod rzad
>
> Rysiek
OK jest to do zrobienia, ale zeby za chwile ktos na mnie nie krzyczal,
ze cos obcinam i nie bluzgaj tu panienkmi lekkich obyczajow ;)))Sylwia

1. Data: 2002-10-28 14:39:40

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak usmazony, pikantny (dodalam jeszcze malenkie suszone papryczki
ostre).
Zostaly z soboty pieczarki, wiec pokroilam w kosteczke, na oliwie
podsmazylam na drobniutenko posiekana cebule, do tego pieczarki, troche
pieprzu na koniec, soli, czosnek wycisniety, i 2 lyzeczki sosu Sambal
Oelek - z papryk chilli. Smacznosc.
Aha do kurczaka dodalam troche sosu sojowego..
Jako ze niestety w okolicy nie bylo salaty lodowej, kapusta pekinska wazyla
ok 3 kg, a kapusta wloska lezala chyba od tygodnia w tym samym miejscu i
czekala na zlitowanie sie nad nia.. kupilam biala kapuste,, poszatkowalam,
do tego pomidory w kostke, rzodkwiewka, papryka surowa w kostke, szczypiorek
i sos.
Ryz juz sie gotuje ...
Teraz czekam az wszyscy domownicy beda juz w domu i podaje do stolu.

Marta.

1. Data: 2002-10-29 06:15:42

Od: JR <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Oct 2002 15:20:26 +0100, sylwia
<m...@b...zabrze.net.pl> wrote:

>OK jest to do zrobienia, ale zeby za chwile ktos na mnie nie krzyczal,

wycinaj co zbedne, zostawiaj fragment, na ktory wlasnie odpowiadasz
bedzie dobrze

>ze cos obcinam i nie bluzgaj tu panienkmi lekkich obyczajow ;)))Sylwia

przepraszam.

po prostu chyba trzeba zacza wprowadzac 'prawo jazdy' na dostep do
Internetu :( ludzie nie szanuja/nie znaja/nie interesuje ich, ze w
Internecie jednak tez sa jakies reguly

Rysiek

1. Data: 2002-10-29 15:30:04

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik JR napisa?:

> po prostu chyba trzeba zacza wprowadzac 'prawo jazdy' na dostep do
> Internetu :( ludzie nie szanuja/nie znaja/nie interesuje ich, ze w
> Internecie jednak tez sa jakies reguly
>
> Rysiek

Obiecuje poprawe :)))nie k?ocmy sie w pachnacej smakowitosciami
kuchni:). pozdrawiam Sylwia kofeinistka
Na zgode i moje przeprosiny za zbyt dlugie posty daje Ci sposob
na kawe z ostatniego dodatku Wyborczej :)
1 lyzeczka kawy rozpuszczalnej , 4 lyzki skondensowanego mleka i
wszystkim potrzachac az sie pomiesza, przelac do kubka i zalac ciepla
woda i rozkoszowac sie :)

1. Data: 2002-10-30 17:17:37

Od: "Michal" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wez se kup kuraczaka i wez go daj do mikrofali i daj na 600 stpni bedze
wyjebicho apootem polej sperma jajko sosem i mozesz jesc pederasto
!!!!!!!!!!!
niebo w ebie
ciulu
kurowo