Pustynnik (Igła Kleopatry)

21. Data: 2007-02-06 19:47:02

Temat: Re: Pustynnik (Igła Kleopatry)
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:eqa7kg$fd0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> atrakcyjna.
> Dzisiaj szabrowałem przylaszczki, może ktoś wie gdzie w nadmiarze białe
> występują..

Na takie to sama poluje :D kto wie ??

Pozdrawiam TeresaR

22. Data: 2007-02-06 19:48:55

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:eqadj2$n94$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pospolite, ale one zawsze mnie urzekają, Kaziu Kot zna cmentarz gdzie są
> same różowe, muszę się kiedyś wybrać.

Różowe mam , a niebieskie u mnie prawie już jak perz :D

Pozdrawiam TeresaR

23. Data: 2007-02-06 21:53:59

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisała

> Żartujesz, prawda? :) Pozdrawiam
> Kaśka

Nie żartuję, tak jak u mnie błękitne tam podobno tylko różowe.
Pozdr.Bogusław

24. Data: 2007-02-06 21:56:20

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisała

> Różowe mam , a niebieskie u mnie prawie już jak perz :D
>
> Pozdrawiam TeresaR

Niebieskie piękne są, szczególnie wczesną wiosną ,mam jeszcze czerwone od
Petersa, ale słabo się rozmnażają.
W tym temacie to tylko Ewelina W.ma same perełki. Pozdr. Bogusław

25. Data: 2007-02-06 23:11:09

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:eqatja$fuk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Niebieskie piękne są, szczególnie wczesną wiosną ,mam jeszcze czerwone od
> Petersa, ale słabo się rozmnażają.
> W tym temacie to tylko Ewelina W.ma same perełki. Pozdr. Bogusław

Fakt , piękne ma :-)
Wszystkiego mieć nie można , co byśmy wtedy u innych podziwiali .

Pozdrawiam TeresaR

26. Data: 2007-02-07 08:12:26

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" wrote:

> Niebieskie piękne są, szczególnie wczesną wiosną ,mam jeszcze czerwone od
> Petersa, ale słabo się rozmnażają.
> W tym temacie to tylko Ewelina W.ma same perełki. Pozdr. Bogusław
Fakt, że ma sporo.
Mam od niej płytkę zdjęć zrobionych u Petersa - tam to jest szaleństwo!

U mnie biała w ubiegłym roku żyła. Natomiast świetnie się
rozwija różowa pełna od Ciebie.
http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/wiosna06/wiosna24.
jpg

Pozdrawiam,
Krzysztof

27. Data: 2007-02-07 16:47:46

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Feb 2007 09:12:26 +0100, Krzysztof Wilk napisał(a):

> U mnie biała w ubiegłym roku żyła. Natomiast świetnie się
> rozwija różowa pełna od Ciebie.
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/wiosna06/wiosna24.
jpg

Mojej rózowej pełnej (tak twierdził bogusław) w ciagu dwóch sezonów przybył
jeden liść.
Teraz ma dwa:) Specjalnie posadziłam pod ścianą coby nie zadeptać.
Dosadziłam jej do towarzystwa jeszcze jedną od Sylwii, wedle zasady że kupą
raźniej;)

Pozdrawiam
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

28. Data: 2007-02-07 18:50:56

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"

> Kaziu Kot zna cmentarz gdzie są
> same różowe, muszę się kiedyś wybrać.

Ja wiem gdzie w lesie jest łata samych różowych ... nigdy nie mogę się
napatrzeć :-)
I za każdym razem łamię sobie głową skąd się wzięły w środku lasu z daleka
od wszelkiej ogrodowej cywilizacji !

Serdecznie Miłka

29. Data: 2007-02-08 08:59:14

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisała

> [...]
> napatrzeć :-)
> I za każdym razem łamię sobie głową skąd się wzięły w środku lasu z daleka

No to Miłka :-) może wspólna randka;-)
Pozdr.

30. Data: 2007-02-08 11:54:00

Temat: Re: Pustynnik (Igła Kleopatry) - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:eqeoq8$5cp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisała

> No to Miłka :-) może wspólna randka;-)

Kiedyś to się dziewczyny do kina, kawiarni, na dyskotekę zapraszało - a Ty
co, najpierw cmentarz, potem lasek????

Pozdrawiam, Basia.

Detale architektoniczne
Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
primula
Co to za roślina?
Alocasia Polly