Pyt. dot chlodnika

1. Data: 2004-05-20 18:52:54

Temat: Pyt. dot chlodnika
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie szybkie brzmi nastepujaco: mama podala mi przepis na chlodnik.
Zapamietalam doskonale ze mam oddzielic liscie botwinki od reszty, te reszte
ugotowac a nastepnie posiekac i wsypac do zupy z jajkiem, ogorkiem itd. Ale
czy liscie sieka sie surowe i wrzuca tez, czy nalezy sie ich pozbyc?

ZG

1. Data: 2004-05-20 19:57:57

Temat: Re: Pyt. dot chlodnika
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert wrote:
> [...]
> reszte ugotowac a nastepnie posiekac i wsypac do zupy z jajkiem,
> ogorkiem itd. Ale czy liscie sieka sie surowe i wrzuca tez, czy

===
Liście botwiny trzeba sparzyć chwilę. Ja je wrzucam na minutkę do tej samej
wody, w której gorowały się buraczki i ogonki.

waldek
===

1. Data: 2004-05-20 20:35:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c8iur0$gtg$1@atlantis.news.tpi.pl> Zofia Gebert wrote:
> [...]
> reszte ugotowac a nastepnie posiekac i wsypac do zupy z jajkiem,
> ogorkiem itd. Ale czy liscie sieka sie surowe i wrzuca tez, czy nalezy

Spytaj się MAmy, co miała na myśli. Jeżeli chodzi o mnie, to siekam
wszystko jak leci najlepszym na świecie nożem firmy "Alfons Menčik Lwów-
Kraków", wrzucam do garnka i dusz$ bez wody pod przykryciem.

Władysław

1. Data: 2004-05-21 06:37:03

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> [...]
> wszystko jak leci najlepszym na świecie nożem firmy "Alfons Menčik
> Lwów- Kraków", wrzucam do garnka i dusz$ bez wody pod przykryciem.
1. Ale, gdy ktoś nie ma takiego noża, to po ptakach...
2. Czym zeskrobujesz spaleniznę z garka po takim duszeniu?

waldek :-)
===

1. Data: 2004-05-21 06:51:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c8k80o$k46$1@inews.gazeta.pl> waldek wrote:

> ===
> 1. Ale, gdy ktoś nie ma takiego noża, to po ptakach...

Po ptakach, to z takim nożem. ;-)

> 2. Czym zeskrobujesz spaleniznę z garka po takim duszeniu?

Niczym. Botwina zawiera tyle wody, którą puiszcza po pdgrzaniu, że dusi
się we własnym soku. Trwa to tylko chwilę i nie traci się smaku w
wodzie.

Władysław

1. Data: 2004-05-21 07:32:58

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Po ptakach, to z takim nożem. ;-)
===
Chodzi o sikorki?

waldek
===

1. Data: 2004-05-21 17:31:34

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c8kb9i$569$1@inews.gazeta.pl> waldek wrote:

> ===
> Chodzi o sikorki?
Nie wiem, czy sikorki się jada. Chyba , że francuzi albo inni chi,czycy.

Władysław

gotowane rzodkiewki
boczek
Jabłka