Pytanie o frytkownice

61. Data: 2014-02-11 21:09:24

Temat: Re: Pytanie o frytkownice
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-11 20:48, Qrczak pisze:

> Bo kokosowego nikt nie ładuje łopatami jako fryturę. Więc nie chodzi w
> hurcie.

Poczekaj, zaraz może dowiemy się, że wyjątkowe osoby wyjątkowo kupują
kokosowy w hurcie i smażą na nim wyjątkowe racuchy. NA sylwestra.

62. Data: 2014-02-11 22:21:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-11 17:36, Ikselka pisze:

> Co stal, to stal :-]

No, jak masz stalowe, to się chwal!

Ja stalowe mam tylko noże.

Ewa

63. Data: 2014-02-11 23:16:59

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Feb 2014 19:21:15 +0100, Ikselka napisał(a):

> "Tłuszcz palmowy (kokosowy)

Palmowy to nie kokosowy :)

M.

64. Data: 2014-02-11 23:18:30

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Feb 2014 19:26:56 +0100, Sara napisał(a):

> To palmowy, czy kokosowy? Olej kokosowy jest zestalony, biały, pachnie
> kokosem, a olej palmowy to najpodlejszy tłuszcz świata i faktycznie jest
> sprzedawany na allegro w 5-kg opakowaniach, jak pochwaliłaś się, ze
> kupiłaś.
> Kokosowy jest sprzedawany w dużo mniejszych porcjach :)

O, sorry, uprzedziłaś mnie :)

M.

65. Data: 2014-02-12 01:03:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-11 19:26, Sara pisze:

> To palmowy, czy kokosowy?

Od optymalnych nie oczekuj ścisłości naukowej :)

66. Data: 2014-02-12 01:09:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-11 19:16, Sara pisze:

> http://ekotarg.pl/artykul/olej_palmowy_nie_dziekuje.
,276

Kupiłam sobie na spróbowanie "smalczyk roślinny". Mój układ pokarmowy
się zbuntował, a później doczytałam, że ten smalczyk składa się w dużym
procencie z oleju palmowego właśnie.
Teraz czeka na amatora z odporniejszym żołądkiem.

67. Data: 2014-02-12 11:06:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-11 21:09, Sara pisze:

> Poczekaj, zaraz może dowiemy się, że wyjątkowe osoby wyjątkowo kupują
> kokosowy w hurcie i smażą na nim wyjątkowe racuchy. NA sylwestra.

Nie-e... zaraz dostaniemy namiary na różowe majtki. ;)

Ewa

68. Data: 2014-02-12 11:23:58

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-12 11:06, FEniks pisze:

> Nie-e... zaraz dostaniemy namiary na różowe majtki. ;)

A te różowe majtki to w jakim celu?

69. Data: 2014-02-12 11:26:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-12 11:23, Sara pisze:

> A te różowe majtki to w jakim celu?

W celu zmylenia przeciwnika.

Ewa

70. Data: 2014-02-12 16:58:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie-e... zaraz dostaniemy namiary na różowe majtki. ;)

Z palmowych liści.
Na niedzielę jak znalazł.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Antybiotyki w mięsie - cisi zabójcy.
Tastes like chicken... - czym doprawić rzeczy "na parze"? :(
Ryz idealny Joli L-L
Czy mrozić ganache?
Do piweczka :-)