RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(

1. Data: 2004-10-04 12:09:58

Temat: Re: RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buuuuuuuahahahahahahaha :)

1. Data: 2004-10-05 07:33:42

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mklika mącznęgo (mól spożywczy ten z mąki kaszy itp) poza wymienonymi
tutaj sposobami można jeszcze zastosować pułapkę feromonową SP-Lokator
zwabia molowych facetów którzy zostają w takiej pułapce na wieki w związku z
czym nowe pokolenia nie nadchodzą. Na mole ubraniowe ... cóż płytka
owadobójcza Globola lub Brosa (można ją wsadzić do szafy, szafę okleić taśmą
malarską i odczekać 24 godziny, następnie posprzątać).
Na karaczany można zastosować oprysk preparatem np. Getox (działa dobrze też
na rybiki, mrówki) ewentualnie potraktować mieszkanie żelem Uraken lub jeśli
ktoś nie lubi wprowadzać chemii do domu i nie bardzo mu biegające robale
przeszkadzaja wystawić pułapkę feromonową Trappit i czekać aż się robale
zejdą i przykleją do niej.
Aha ... i mrówki faraona jest na to specjalny preparat i nazywa sie
Faratox-B jest to trutka pokormowa która wykańcza dowództwo wroga czyli
Królową - Matkę (a to oznacza koniec problemów z mrówkami :-)

Ale najpierw trzeba zatkać wszystkie dziury w domu żeby nowe towarzystwo sie
na wyżerke nie schodziło i najważniejsze na wiosne siatke w okno zamontować
żeby od sąsiadów robaczki, imprezki sobie nie przeniosły do nas taką siatkę
rownież na wentylatory trzeba by. Generalnie całą energię najpierw w
odizolowanie sie od sąsiadów trzeba włożyc a potem walczyc z osamotnionym
wrogiem odciętym od swoich odwodów dostępnymi środkami.

A jesli już nie macie sił i myśl tylko otym jak się pozbyć robactwa otworzy
szerzej portfel można wezwać ekipe Dezynsekcyjną która sobie poradzi z
robalami ;-)

___

DEZYDER P.P.H.U.
Tadeusz Karpiński
ul. St. Kostki Potockiego 24 C
02-951 WARSZAWA - WILANÓW
tel/fax 22 651-76-76
www.dezyder.pl
____________
Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cjn6n2$2au7$1@mamut1.aster.pl...

1. Data: 2004-10-05 10:29:55

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za pomyłkę Trappit to lep z atraktantem

___

DEZYDER P.P.H.U.
Tadeusz Karpiński
ul. St. Kostki Potockiego 24 C
02-951 WARSZAWA - WILANÓW
tel/fax 22 651-76-76
www.dezyder.pl
____________
Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
otworzy
> szerzej portfel można wezwać ekipe Dezynsekcyjną która sobie poradzi z

___

____________

1. Data: 2004-10-08 08:45:00

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj to)> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Pewnego wieczoru wrocilem do domu ... i w calym pokoju wraz z kuchnia na
calej podlodze - panele lazily biale robaczki (larwy okolo 1cm) w moim
przypadku jak to sie okazalo pozniej byly to muchy !! larwy wychodzily z pod
paneli nie wiedzialem co to moze byc !! ale pozneij za jakis okolo miesiac
byla inwazja much !! wychodzacych z pod paneli ... wiec moim zdaniem moga
byc to larwy much !!

Pozdrawiam !!

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cjn7uk$7t5$1@news.onet.pl...

1. Data: 2004-10-08 09:15:36

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "allesek" <a...@i...pl(skasuj to)> napisał w wiadomości
> [...]
> byla inwazja much !! wychodzacych z pod paneli ... wiec moim zdaniem moga

ja nie mialam ani jednego na podlodze - wszysstkie byly na suficie i tylko w
gornych szafkach.

podpuszczka do mleka
szarlotka z tartego ciasta - szukam przepisu...
Dziwna arabska potrawa/przyprawa
Smutno mi Boze
KRÓWKI :))