RE: A co na Sylwestra?

1. Data: 2000-12-15 14:21:06

Temat: RE: A co na Sylwestra?
Od: A...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

Podajcie prosze jakies szczegoly z ta luska, bo ja pierwszy raz slysze.
Dzieki,
Anka
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-15 14:54:35

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska wrote:

> Podajcie prosze jakies szczegoly z ta luska, bo ja pierwszy raz slysze.

luski maja pieniadze przyciagac, w innych wersjach - po prostu na
szczescie. I nosi sie taka luske przec caly rok.
Ale czemu w Sylwestra..??? to nie wiem...

Ania

1. Data: 2000-12-15 16:06:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@r...fm> napisał ...

> luski maja pieniadze przyciagac, w innych wersjach - po prostu na
> szczescie. I nosi sie taka luske przec caly rok.
> Ale czemu w Sylwestra..??? to nie wiem...

Nie w sylwestra tylko w Wigilię.
Z tego karpia co jesz w Wigilię. Obierając zostawiasz jedną łuskę dla siebie
i po jednej dla wszystkich gości. Nosi się w portfelu. Ja mam razem ze
zdjęciami rodzinki...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

test
Piernik (dla Konrada B.)
Szukam ciasto na Mikołaja!
I ciast tez nikt nie piecze?
Żywe karpie na wigilię specjalnie dla grupowiczów