ten 1 raz

1. Data: 2000-12-15 14:34:00

Temat: ten 1 raz
Od: "Jedrek" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz tu jestem i kurcze fajnie tu ..
pozdrawiam
Jedrek

1. Data: 2000-12-15 22:05:03

Temat: Odp: ten 1 raz
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Pierwszy raz tu jestem i kurcze fajnie tu ..
| pozdrawiam
| Jedrek

Zapraszam Cie na IRCa
na #kuchnia

waldi_34
Czasem jestem tu :#akwa

1. Data: 2000-12-16 01:23:59

Temat: Re: ten 1 raz
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam Cie na IRCa
> na #kuchnia

Waldi moze to tylko ja mam takie wrazenie ale zaczynasz byc nudny. Moze
wogole zrezygnowac z grupy na korzysc irca???

Sebsatian NOwacki

1. Data: 2000-12-16 08:40:44

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ilosc postow pojawiajacych sie w ciagu godziny mozna by
> liczyc w setkach. Nie wiem czy tzw. "modemowcy" byli by
> zadowoleni z takiego obrotu wymiany doswiadczen...?????
> Doba to 24 godziny wiec latwo mozna sobie wyobrazic ilosc
> postow na grupie, zwlaszcza ze bylo kilka a w porywach
> kilkanascie osob.
> Tak sie zlozylo ze i ja tez sobie pogadalem na IRC-u a
> odpisujac teraz widac ze z Grupy nie zrezygnowalem;-).

Chyba że rozmawialiscie tylko ze sobą. Grupa ma tą przewagę, że ja nie muszę
tracić czasu na ciągłe ślęczenie przy komputerze, a tylko raz dziennie
zerknąć i wiedzieć co mają do powiedzenia ludzie o wspólnych
zainteresowaniach.
Krzysiek

www.restauracja.net.pl

1. Data: 2000-12-16 08:51:47

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Nowacki <a...@l...home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:91egag$n6e$...@s...icm.edu.pl...
> Waldi moze to tylko ja mam takie wrazenie ale zaczynasz byc nudny. Moze
> wogole zrezygnowac z grupy na korzysc irca???

Hmmmmm, Panowie po co ta irytacja ???? Grupa istniala
i bezie istniec niezaleznie od IRC-ow, Chatow, ICQ, NM, itp.
Promowanie IRC-a przez Waldiego ma sens. Gdyby to o czym
rozmawialismy sobie na IRC-u przeniesc nagle TU na Grupe

Pozdrawiam

jedrus

1. Data: 2000-12-16 09:35:00

Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dziennie
| zerknąć i wiedzieć co mają do powiedzenia ludzie o wspólnych

Masz calkowita racje. Nikt nie twierdzi ze cos jest lepsze a cos
gorsze. Na IRCa mozesz wpasc na chwile jesli masz wolny czas i
pogadac nie tylko na tematy kuchenne ale rowniez na inne a na
grupie tego raczej nie wolni Ci robic. Dlatego zapraszam Cie na
#kuchnia. Moze tam w koncu wyjasnimy sobie sens istnienia tego
kanalu
waldi_34
Czasem jestem tu :#akwa/#kuchnia
ICQ 101531036