RE: Inspekcja.

From: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: RE: Inspekcja.
Date: 25 Apr 2002 17:51:56 +0200

Behalf Of miro

(...)
>Wracam z działki, gdzie byłem na krótkiej inspekcji. Położone płasko siano
>po śniegu na ubiegłorocznej sawannie zaczyna już nieśmiało przerasztać
>pierwszymi pędami nowej sawanny. Widać po zimie powygryzane gęsto dziury
>korytarze po drobnej zwierzynie. Znak to, że ma się na razie gdzie chować
>cała "pasożytnicza" gryzoniom gadzina - czyli moje żmije, zwinki, padalce i
>zaskrońce.
(...)
Miro

Bardzo fajnie to ujales ,moje inspekcje sa moze inne ,po kazdej zimie
zastanawiam sie ile zostanie mi wolnych tabliczek z nazwami roslin :-))
Co do kotow rowniez mam zastrzezenia ,sadze ze ludzie ktorzy je posiadaja
powinni zadbac aby nie zalatwialy swoich potrzeb na innych dzialkach.Obecnie
mam polamane kielki Cypripedium guttatum ,czekalem cztery lata aby
zakwitlo,a dzisiaj sie zastanawiam czy nie stracilem rosliny ktora zdobylem
z tak wielkim trudem.
Mimo tego nie winie kotow ,tylko ludzi ktorzy grzesza brakiem
odpowiedzialnosci.
Co roku w naszej wsi w okresie wakacyjnym sa porzucane psy i koty ktore
znudzily sie rozpieszczonym dzieciom wlascicieli.:-(
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl