Perelki grupowe - ciasta, ciastka i inne slodkosci

1. Data: 2003-03-13 07:53:49

Temat: Perelki grupowe - ciasta, ciastka i inne slodkosci
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Do naszej strony internetowej www.kuchenna.host.sk, redagowanej przez Bozenke,
dodany bedzie dzial z perelkami grupowymi - przepisami na rozne slodkosci.
Jakie macie propozycje do tego dzialu? Maja byc to przepisy, ktore zyskaly
powszechne uznanie na grupie.

Moje propozycje to:
ciasto bananowe Magdy Bassett,
tort ananasowy Magdy Bassett,
ciasto brzoskwiniowe Asi Michalskiej
blok Asi Michalskiej
ciezkie ciasto Krysi Thompson
male kokosanki wkn
kremowka kokosowa Doruni
bulle szwedzkie Adioli

To tak w napredce wyszperalam z pamieci. Czekam na Wasze propozycje. Przy
okazji prosze autorow o zgode na zamieszczenie przepisow na naszej stronie.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-13 08:30:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisała:
> [...]
> kremowka kokosowa Doruni
> bulle szwedzkie Adioli
>
> To tak w napredce wyszperalam z pamieci. Czekam na Wasze propozycje.

Krolewiec AniR - naprawde bomba :)
Sernik z brzoskwiniami (z autorem przepisu gorzej, ale moze to byc Jola L-L)
Sernik pyszny z serkow homogenizowanych AniS.
Ciasto z platkami owsianymi Danki
Ciasto ze sliwkami Krysi Thompson

Lilla

1. Data: 2003-03-13 09:06:27

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Jakie macie propozycje do tego dzialu? Maja byc to przepisy, ktore zyskaly
> powszechne uznanie na grupie.

Swego czasu powszechne uznanie zyskal "murzynek bez jaj" autorstwa chyba Castle.
Bardzo szybkosciowe ciasto.

Maria

1. Data: 2003-03-13 09:50:41

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Swego czasu powszechne uznanie zyskal "murzynek bez jaj" autorstwa chyba
Castle.
> Bardzo szybkosciowe ciasto.

Pogooglowalam - tak, to przepis Castle. A opinie tak zachecajace, ze chyba sie
skusze w nadchodzacy weekend.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-13 10:05:30

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Pogooglowalam - tak, to przepis Castle. A opinie tak zachecajace, ze chyba sie
> skusze w nadchodzacy weekend.

Naprawde warto, robi sie blyskawicznie, jest to tanie ciasto i bardzo smaczne.
Acha, glosuje jeszcze za ciasteczkami maslanymi Wkn, sa naprawde pyszne!

Maria rozmarzona przez te wszystkie slodkosci

1. Data: 2003-03-13 10:10:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar 2003 10:50:41 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>Castle.
>
>Pogooglowalam - tak, to przepis Castle. A opinie tak zachecajace, ze chyba sie
> [...]

to ja dodaje Twoja pychotke bananowa, z wariacjami zwiazanymi ze
skleroza - bez bananaow i polane maslem rostopionym post factum,
czyli juz na blaszce. naprawde pychotka

pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-13 10:14:57

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozne slodkosci.
> Jakie macie propozycje do tego dzialu? Maja byc to przepisy,

oczywiście udzielam autoryzacji

> [...]
> propozycje. Przy
> okazji prosze autorow o zgode na zamieszczenie przepisow na

ja zgłaszam ciasteczka maślane wkn to poprostu samo piękno w prostocie
robienia

jak również sernik gotowany Aurory nigdy wcześniej takich nie robiłam a ten
sam do buziaczka wchodzi i jeszcze się rozpływa ze smakiem

Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-03-13 10:51:58

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska wrote:

> ja zgłaszam ciasteczka maślane wkn to poprostu samo piękno w prostocie
> robienia

O, to juz drugi glos za tymi ciasteczkami! Ciesze sie bardzo, bo je uwielbiam.
Acha, idac za ciosem zglaszam ciasteczka kawowe slimaczki autorstwa Basi. Tez
sa pyszne i ekstra wygladaja.

Maria (no i zaraz sie wyda ze ja ciagle ciastka wcinam...)

1. Data: 2003-03-13 10:53:57

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> O, to juz drugi glos za tymi ciasteczkami! Ciesze sie bardzo, bo je uwielbiam.
> Acha, idac za ciosem zglaszam ciasteczka kawowe slimaczki autorstwa Basi. Tez
> sa pyszne i ekstra wygladaja.

To w takim razie proponuje rowniez slimaczki Joli L-L, ktorych "czesc ciemna"
zawiera kakao, a nie kawe. A slimaczki Bozenki upieke przy najblizszej okazji.
Jak rowniez ciasteczka maslane wkn. Ciekawe ile w pasie mi przybedzie w wyniku
tego watku... ;)
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-13 11:13:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 12:22:40 +0100, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

>ten
>>

>ja glosuje za ciezkim ciastem Pierzastej, mmmmmmm, pychotka.
>Ale wiecie co? My tak chyba nie mozemy tych perelek zamieszczac, bo nam
>druga trojmiejska strona pod wzgledem ilosci przepisow wyjdzie z tego, a czy
>o to chodzi?
>
>wkn

nisko sie klaniam ;)

pierzu