RE: Pomocy - kuchenki.

1. Data: 2000-02-08 10:55:54

Temat: RE: Pomocy - kuchenki.
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

czy to znaczy, ze tylko ja dostaje wszystkie do skrzynki, co pare minut?

Anka
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-08 11:20:08

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to znaczy, ze tylko ja dostaje wszystkie do skrzynki, co pare minut?
>
> Anka

Ja korzystam z Messengera w NN, moze w tym cos jest. Moze wszyscy korzystajacy
z Netscape maja problemy?. Odezwijcie sie.

1. Data: 2000-02-08 12:22:49

Temat: Odp: Pomocy - kuchenki.
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja korzystam z Messengera w NN, moze w tym cos jest. Moze wszyscy
korzystajacy
> z Netscape maja problemy?. Odezwijcie sie.

Ja korzystam z Wingrozy firmy Mikroszajs i Outloka i jest to samo :-(

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-08 19:03:57

Od: Iwona Maszczyńska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:

> Ja korzystam z Messengera w NN, moze w tym cos jest. Moze wszyscy korzystajacy
> z Netscape maja problemy?. Odezwijcie sie.

Ja korzystam z Messengera w NN i jak na razie nie mam żadnych problemów,
nic mi jak dotąd nie brakowało. Tylko, że pracuję w Lnuxie a nie pod
Windą, może to daje jakąś różnicę.
Pozdrawiam
Iwona

RE: TM21: Shake czekoladowy