działkowiec-numer specjalny

11. Data: 2003-02-11 17:58:28

Temat: Re: działkowiec-numer specjalny
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> wrote in message
news:b2aj6d$ceq$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

I czy wobec tych uwarunkowań
> nie jest uzasadniona moja katastroficzna postawa życiowa?

Nie, nie jest. Przecież na razie tylko czytasz o tych wszystkich
szkodnikach. Pozazdrościć:-)

Basia gazująca (chemią)

12. Data: 2003-02-11 19:08:47

Temat: Odp: działkowiec-numer specjalny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2be2m$8ko$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Gatunek czy odmiana i czy przykrywałaś? Do licha, ciemno i mojej nie
> ibejrzę. No i do jutra martwić się będę:-(

Gatunek. Najbardziej martwię się tym, że obok rośnie j. szlachetna "Glauca",
tej drugiej jeszcze bardziej byłoby szkoda, jak na razie nic po niej nie
widać. Nie przykrywałam ich niestety, myślałam, iż kaukaska jest na mrozy
odporna. Zresztą przykrywanie wg mnie nie ma sensu, potem i tak na to będą
za duże, a za 10 lat np, żal byłby nieporównywalnie większy.
Kaśka

13. Data: 2003-02-11 19:59:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b2be2n$8ko$3@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Basia gazująca (chemią)

Hejka, a C2H5OH to jest chemia czy ekologia jeżeli chodzi o gazowanie?
;-)
Pozdrawiam trzeźwo Ja...cki

14. Data: 2003-02-11 21:29:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> W wiadomości news:b2be2n$8ko$3@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz

> Hejka, a C2H5OH to jest chemia czy ekologia jeżeli chodzi o gazowanie?
> ;-)
> Pozdrawiam trzeźwo Ja...cki

Ekologia, zamiast Ludwika do tarczników denaturat polecam:-))))

Pozdrawiam również trzeźwo, Basia.

15. Data: 2003-02-11 22:18:58

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> [...]
> odporna. Zresztą przykrywanie wg mnie nie ma sensu, potem i tak na to będą
> za duże, a za 10 lat np, żal byłby nieporównywalnie większy.

Abies nordmanniana jest tak samo odporna na mróz jak nasza Abies pectinata.
W Kórniku w zimie 1928/1929 "Królowa Jadwiga" potraciła wszystkie gałęzie
i szpilki, wiek jej wówczas szacowano na około 200 lat, ścięto ją w 1943r,
średnica wynosła 130 cm. Podobny los spotkał te jodły w roku 1956/1957.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

16. Data: 2003-02-11 22:31:11

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

(...)
> Pozdrawiam również trzeźwo, Basia.

Jak można o tej porze być trzeżwym,
:-) Bogusław po 2-ch Tyskich :-)

17. Data: 2003-02-11 23:22:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:)
po dwoch tyskich to mi nawet sie lac nie chcialo
hehe
chyba ze skrzynki masz na mysli
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

18. Data: 2003-02-12 06:36:42

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Jest trudno, ale się staramy ;-)
> Pozdrawiam, doceniony Ja...cki
>
> PS. A co z tą siatką bahama-yellow, też psy przegryzły?

Długość ogrodzenia od strony psa sąsiadki wynosi przeszło
100 m. Kolorowa siatka zasłania może 30 a reszta jest łatana różnymi
kawałkami blachy i płyt. Jak on wśród tego wyszukuje słabe punkty jest dla
mnie tajemnicą ale jest gorzy od kretów.
Gabi

19. Data: 2003-02-12 06:42:52

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież na razie tylko czytasz o tych wszystkich
> szkodnikach. Pozazdrościć:-)
>
> Basia gazująca (chemią)

Niestety Basiu, część opisanych chorób pasuje jak ulał do tego co pamiętam z
ubiegłego sezonu wegetacyjnego. A ponieważ nie paliłam chorych liści tylko
zgarniałam w jedno miejsce lub okrywałam nimi rośliny, więc popełnienie tak
kardynalnego błędu w pielęgnacji nie może skończyć się dobrze.
Czeka mnie również gazowanie chemią.
Gabi

20. Data: 2003-02-12 07:01:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gałęzie
> i szpilki, wiek jej wówczas szacowano na około 200 lat, ścięto ją w 1943r,
Rozumiem, że nie zmarzła zupełnie, tylko wyłysiała, a do 45 roku jeszcze
sobie rosła. Czy scięto ją z powodu tego przemarznięcia czy z innego?
Tearaz mam nadzieję, że jeszcze z mojej coś będzie. Jest niewysoka ok130cm i
zbrązowiała do połwy, górne igły są jeszcze zielone.
Pozdrawiam, Kaśka

nie tylko porzeczka zlota
Lubczyk
zielono w ...
Zakup nasion
[identyfikacja][doniczka ][litości!!!]co to za kwiatek?