RE: płukanie ucha

1. Data: 2003-09-03 07:14:36

Temat: RE: płukanie ucha
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

a ja mam w zwiazku z tym pytanie: to jak sie umiejetnie,
a jak nieumiejetnie, uzywa patyczkow? bo moze ja sobie
krzywde robie?

--
s...@c...pl
s...@o...pl

2. Data: 2003-09-03 21:17:22

Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RECEPTION" <r...@g...faurecia.com> napisał w wiadomości
02.gro.pl.bf...

> [...]

Od laryngologa kiedyś usłyszałam, iż patyczków nie wolno WCALE używać do
ucha. Ucho czyścimy poprzez chusteczkę hig. nałożoną na mały palec i tyle
ile się da tym sposobem. Jeśli komuś zbierają się duże ilości woskowiny to
płukanie.
- Patyczek jest niebezpieczny /przebicie błony bębenkowej/,
- sporo osób ma uczulenie na wiskozę na patyczkach /potem łuszczy się kanał
słuchowy/
- patyczkiem usuwamy "dobre" bakterie a wtedy mogą wejść "złe" lub grzyby.
To dobry laryngolog a ja mam uszy pod szczególną opieką bo nurkuję i nie
mogę mieć z nimi kłopotów. Tak więc stosuję te rady - nie zawodzą.

Pozdrawiam

Wiewióra

pytanko
Wyniki badan krwi