ptysie na ostro

1. Data: 2000-12-16 12:00:09

Temat: ptysie na ostro
Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i poproszę o przepisy na masy do ptysiów NA OSTRO:)) Jeśli
posiadacie pyszne masy na słodko to też poproszę. Z góry dziękuję, dora.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-16 12:19:16

Temat: Re: ptysie na ostro
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote in message ...
>Witam wszystkich i poproszę o przepisy na masy do ptysiów NA OSTRO:))

1. Pieczarki + cebula = usmazyc, posolic, popieprzyc, mozna czosnku.
Drobno posiekac (ja wpuszczam w robota kuchennego, szybciej), ew.
wymieszac z zoltkiem surowym jezeli masa sucha. Nadziac ptysie, zjesc na
zimno lub na goraco (podgrzac w piekarniku). U mnie to jest na
Wigilie!!!
2. Ser rokpol albo podobny (Dor Blu jest mniam, mniam) utrzec na drobnej
tarce, dolozyc do tego smietane gesta i utrzec na gesty krem. Nie podaje
proporcji, bo niestety ale robie to "na oko" ;-)) Nadziac kremem
ptysie - lepiej jak sa mniejsze. Zjesc...

Wiecej pomyslow nie mam.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-12-16 12:33:06

Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

Madziu dziękuję bardzo ! Przeczytałam i bardzo mi się te przepisy podobają
:)) Również pozdrawiam, dorota

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-17 11:56:49

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" wrote

> Witam wszystkich i poproszę o przepisy na masy do ptysiów NA OSTRO:))
Jeœli
> posiadacie pyszne masy na słodko to też poproszę. Z góry dziękuję, dora.

Ja stosuje warianty:
1. pieczarkowo-smietanowy (dusze pieczarki i zaprawiam smietana z maka,
mozna dodac zolty ser lub natke pietruszki)
2. pieczarkowo-ceblowy (duszone pieczarki z cebulka zageszczone maka utarta
z maslem)
3. kolorowy (zielony groszek, kostki zoltego sera, kostki szynki z sosem
Mornay)
4. kurczakowy (kurczak, pieczarki, zolty ser z sosem Mornay)
5. szpinakowo-plesniowy (swiezy! szpinak obgotowany i poszatkowany mieszam z
sosem z sera plesniowego - albo opartego na beszamelu, albo na smietanie,
mozna tez kawalki sera dodac do masy, lub/i dodac boczniaki obgotowane i
poszatkowane)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2000-12-17 22:11:32

Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo interesujące przepisy - dziękuje bardzo, dora :))

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Przepis na gofry i masa do ptysiów-zapytanie
karp bez skóry
ciasto francuskie - pilne
moczka - jak ja robicie?
ten 1 raz