ciasto francuskie - pilne

1. Data: 2000-12-16 00:15:18

Temat: ciasto francuskie - pilne
Od: "jagut" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było sobie takie u mnie w zamrażalniku...mrożone... dopóki ojciec nie
rozmroził lodówki.... rano...
Wiem, że nie można go z powrotem zamrażać, ale czy ktoś wie jak długo
jeszcze (i czy w ogóle) będzie zdatne do użytku?

jagut

1. Data: 2000-12-18 08:49:44

Temat: Re: ciasto francuskie - pilne
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Niestety nie bedzie do uzytku :(
Ciasto francuskie mrozone, przed pieczeniem tylko lekko sie rozmraza i
od razu nadziewa np. jabkiem z cynamonem, nacina odpowiednio, smaruje
bialkiem i hop do pieca :) i mamy pyszny strudel jabkowy ...

Magdula

1. Data: 2000-12-18 19:43:39

Od: "jagut" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda Rzepka" wrote in message
> [...]
> od razu nadziewa np. jabkiem z cynamonem, nacina odpowiednio, smaruje
> bialkiem i hop do pieca :) i mamy pyszny strudel jabkowy ...

Dzięki, przynajmniej będę wiedziała na przyszłość, bo mając takie
podejrzenia - wyrzuciłam :).

jagut

moczka - jak ja robicie?
ten 1 raz