RE: szczęście

Data: 2001-08-06 11:48:37
Temat: RE: szczęście
Od: g...@i...pl (Agnieszka)

From: o...@n...pl
[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of roblop
Sent: Monday, August 06, 2001 11:49 AM
To: p...@n...pl
Subject: Re: szczęście

>No to napisz mi co robic w sytuacji gdy dzien w dzien wracam z pracy do
domu
>i slysze zrzedzenie drugiej osoby. Ciagle zle, ciagle niedobrze, praca be,
>mieszkanie be, ludzie be, wyjsc be, siedziec w domu be, wiecznie
>niezadowolona z zycia osoba. Jedyna przyjemnosc to telewizja i romanse.
>Skladam jej propozycje zrob to zrob tamto, pojdz na studia, zapisz sie na
>jakis kurs zreszta czego juz nie wymyslilem. Skutek jest dokladnie odwrotny
>jeszcze bardziej zrzedzi, narzeka i ucieka od swiata. Jak wyjsc z tego
>blednego kola?
może zrzedzi bo ucieka, bo się boi, że nie podoła tym różnym zajęciom,
które jej wynajdujesz... moze telewizja i romanse dają jej poczucie
bezpieczeńswa, czuje sie na pewnym gruncie...
ok- już się nie wymądrzam
ale wiesz kogo mi ona troche przypomina- różę z "Małego księcia"... moze sie
mylę
a co do rady:
spróbuj przez trzy dni byc przemiły... na zrzedzenie- nawet nagłupsze i
pozbawione sensu- odpowiadaj wyrozumiale, mów o swych uczuciach, pytaj o
jej...
może jej sie to spodoba i tez odpowie ci tym samym...
jeśli nie zadziała...
to....
no...
no nie wiem!