RO, MINERALNA, SMAK

21. Data: 2006-06-03 21:38:19

Temat: Re: RO, MINERALNA, SMAK
Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> Grzech schrieb:

Panowie - ale nie wyciagajcie go z KF innym ;)

pzdr
robbi
(co nie jedna RO montowal)

22. Data: 2006-06-03 21:42:13

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> [...]
> faktycznie mieliśmy wizytę u Burger Kinga, ale to wynikło z konieczności
> większych zakupów. Jutro będzie tort szpinakowy (znaczy naleśniki
> przekładane masą szpinakową). Młodszy tego nie lubi, więz będzie jadł
> naleśniki z cukrem i cynamonem. W poniedziałek zrobię spaghetti aglio
> olio e pepperoncino. Oprócz tego lubią chicken curry, chicken piccata,
> różnego rodzaju zapiekanki, lasagne, ziemniaki z twarogiem. Za mięsem
> właściwie nie przepadają, za wyjątkiem piersi drobiowych.
> A tata przy kuchni to nie takie przeżycie, bo często gotowałem.

Brzmi to dosc apetycznie i pogratulowac im tak zdolnego tate. Niestety
zbliza sie godzina duchow i musze sie zmywac. zycze ci pomyslnosci i
pogody ducha. Oczywiscie uporania
z prasowaniem i aby dzieciaki jak najszybciej cie przerosly.
Pozdrawiam i mam nadzieje na ponowne spotkanie na laczach. aga

23. Data: 2006-06-03 21:45:46

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

aga schrieb:

> [...]
> z prasowaniem i aby dzieciaki jak najszybciej cie przerosly.
> Pozdrawiam i mam nadzieje na ponowne spotkanie na laczach. aga

dobranoc. Też spadam do wyra. Jutro będzie na dodatek pełna buda, bo
starszy robi jakąś prezentację do szkoły i spotyka się ze swoją grupą.

Waldek

24. Data: 2006-06-03 21:51:37

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek H. napisał(a):
> [...]
> wręcz banalne. Moim zdaniem służą wyłącznie do manipulacji, by
> mimochodem przekazać swoje ksenofobiczne poglądy na grupie
> kulinarnej.
>
> Ktoś pisał Ci o cytowaniu - używasz dobrego kodowania, ale
> z jakichś powodów cytujesz bez zwyczajowego ">",
> poza tym po jakichś niepotrzebnych znakach nowej linii w dużej
> ilości. A niektórzy mają Ci za złe, że cytujesz kogoś, kogo czytać
> nie chcą.
>
> Obiecuję, że szczególnie zwrócę uwagę na Twoje pytania kulinarne,
> żebyś nie musiała polegać na wątpliwych "specjalistach".

Wlasnie mialam juz uciekac przed duchami, ale mnie zaskoczyles postem.
Mam problemy techniczne i nie umiem powiedziec czemu moj komputer tego
nie stawia,
tych zwyczajowych znakow, bo je stawial. Wiem , ze mam wredna myche,
ktora mi sie zacina i musze ja wykopac. Nie pamietam, abym kogos
cytowala. Ale pamiec jest krotka.
Jedno moge powiedziec. Nie obrazam sie na krytyke i bede wdzieczna za
uwagi. Bo trening czyni mistrza. Jako kobita nie mam uzdolnien
technicznych i wolniej sie ucze.
A tak wogole to pozdrawiam aga

25. Data: 2006-06-04 19:55:42

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <j...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
s.com...

Waldemar napisał(a):

> [...]

Czy wymyslasz im jakies szczegolne dania. Bo tata przy kuchni to dla
nich pewnie przezycie. Kazesz im zjadac do ostatniego okruszka i mocno
Moglabys wyrywac Waldka korzystajac z priva ? Grupy nie interesuje twoje
flirtowanie.

Dudus

26. Data: 2006-06-05 06:35:38

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smak wody zależy od jej nie-wodnej zawartości. W filtrach RO dodaje się
> czlon nazwany mineralizatorem. Dostarcza on jony pierwiastków nieszkodliwych
> dla czlowieka, ale wpływających na smak wody, dzięki czemu nie przypomina
> ona wody destylowanej. Można pić te wodę bez obrzydzenia jakie jest naszym
> udziałem przy napiciu się wody destylowanej czy wielu kranówek.
napisał "Panslavista"
witam!Właśnie chodzi mi o filtry a własciwie o dobre, proste i niegrogie,które
można stosować do kranówki.Jestem ciekawa waszych doświadczeń w tym względzie a
może macie jakieś inne sposoby na polepszenie jakości "mineralnej" z kranu.
pozdrawiam maria

27. Data: 2006-06-05 07:02:52

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maria" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> względzie a
> może macie jakieś inne sposoby na polepszenie jakości "mineralnej" z

Tanio dobrego nie kupisz, przeczytaj ze zrozumieniem wątki "czysta woda" i
te które mówiły o filtrach, nie przestrasz się negatywnych opinii ekspierdów
z "Ligi Anty-RO"...
RO - Reverse Osmosis - odwrotna osmoza - czyli przeciskanie przy pomocy
ciśnienia cząsteczek wody przez siatkę o wielkości oczek pozwalającej
przejść w zasadzie tylko cząsteczkom wody. Reszta cząsteczek jest o wiele
większa niż połączone atomy: jeden tlenu i dwa wodoru...

28. Data: 2006-06-05 10:05:02

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a) 3/06/2006 23:51:

> Jako kobita nie mam uzdolnien
> technicznych i wolniej sie ucze.

Przepraszam że się wtrącam, ale jako kobieta muszę zaprotestować przeciwko
tak niesprawiedliwym i krzywdzącym uogólnieniom...

BP, ANMSP

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

29. Data: 2006-06-05 11:33:46

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
> Wielkie dzieki, bo juz zaczynalam tracic wiare w dobro u ludzi.
> Zaspokuj [...]

Zobacz:
http://so.pwn.pl/slowo.php?co=Zaspok%F3j
pozdr. Jerzy

30. Data: 2006-06-05 11:39:52

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> Mieszkam tu od 24 lat, potem reszta studiów, a teraz od prawie 20 lat
> pracuję. Od 2 miesięcy mieszkam sam z dziećmi i próbuję jakoś się
> przebić przez obowiązki domowe i pracę.

Przepraszam, być może to nietakt z mojej strony, a gdzie mamusia/żona?
pozdr. Jerzy

RO, WODA I ZYWNOŚĆ
Teściowa Kruszyny w Gazecie Wyborczej
WODA I RO