protest przeciwko NFZ

51. Data: 2006-02-22 21:36:56

Temat: Re: protest przeciwko NFZ
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> Do nieś o tym prokuraturze, to ci właściciele tych sklepów podziękują z
> pocałowaniem ręki.

Donieś, a nie do nieś.
P.S. stokrotka - ile ty masz lat???

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

52. Data: 2006-02-23 08:31:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł W." napisał:
> Zapytaj się jakiegoś policjanta, czy prawo zakazuje
> kupowania książek medycznych, jak nam nie wierzysz,
Tylko lepiej nie takiego na ulicy bo może z osłupienia wpaść pod samochód

> albo najlepiej idź do prokuratury i się zapytaj.
W prokuraturze są _trochę_ zajęci. Najlepiej pismo do ministerstwa
sprawiedliwości, p. minister w ramach programu 'tanie państwo' powoła
specjalny zespół do wyjaśnienia tej trudnej kwestii. Albo co równie
prawdopodobne, wyda okólnik zmieniający konstytucję.

> takiego, gdzie udzielają porad prawnicy. Kiedyś widziałem jakąś serię
> programów, chyba w godzinach porannych, gdzie dyżurowali prawnicy i
> udzielali odpowiedzi, a dziennikarze najciekawsze omawiali na antenie.
Myślę, że nasza droga Stokrotka ma szansę na zaproszenie do studia. "Nie do
wiary - wiedza tajemna szamanów znad Wisły"

--
Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

53. Data: 2006-02-23 08:31:11

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do nieś o tym prokuraturze, to ci właściciele tych sklepów podziękują z
> pocałowaniem ręki.
Najpierw trzeba sprawdzić, którego dnia jest dzień czuba... Niech biegli
też mają trochę radości.

--
Krzysiek, EBP
Wiele rzeczy można wybaczyć: kłamstwo, zdradę, komunistyczną przeszłość, a

54. Data: 2006-02-23 08:45:16

Temat: A ile mi zapłącisz za wskazanie paragrafu?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotko, na litość boską, przestań głupoty opowiadać! Żaden przepis
> polskiego prawa nie zabrania swobodnego obrotu książkami medycznymi!
> Żaden, rozumiesz! Żaden! ŻADEN!

Nieprawda. A ile mi zapłacisz , jak ci wskażę ten przepis ?
Za darmo bowiem nie pracuję.

55. Data: 2006-02-23 10:46:32

Temat: Re: A ile mi zapłącisz za wskazanie paragrafu?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka pisze 23-02-2006 09:45:

> Nieprawda. A ile mi zapłacisz , jak ci wskażę ten przepis ?
> Za darmo bowiem nie pracuję.

Ja ci mam płacić? Za co, żebyś tu pisała??? Chyba raczej za milczenie ;-p
Ty głosisz jakąś tezę bez dowodów, dlatego wszyscy uważają cię za
trolla. Chcesz to zmienić, napisz coś z sensem (jak nie znasz tego
słowa, sprawdź najpierw w słowniku, co ono oznacza).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

56. Data: 2006-02-23 13:15:13

Temat: RZa niewiedzę. NIe wiesz , że za głupota kosztuje?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ci mam płacić? Za co, żebyś tu pisała???

Za niewiedzę. Nie wiesz , że za głupota kosztuje?

57. Data: 2006-02-23 13:59:36

Temat: Re: RZa niewiedzę. NIe wiesz , że za głupota kosztuje?
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> Za niewiedzę. Nie wiesz , że za głupota kosztuje?

Stokrotko, bardzo cię polubiłem. Jesteś przezabawna. Ale twój upór godny
lepszej sprawy. Oto treść Ustawy o Prawie Farmaceutycznym Dz.U.2001 Nr
126 poz.1381 i artykuł, na który się powołujecie. Przeczytaj uważnie i
powiedz mi, w którym punkcie jest o zakazie sprzedawania książek medycznych:
Art. 129.
1. Kto nie będąc uprawnionym prowadzi reklamę produktów leczniczych,
podlega grzywnie.
2. Kto będąc uprawnionym prowadzi reklamę:
1) produktów leczniczych niedopuszczonych do obrotu na terytorium
RzeczypospolitejPolskiej
lub
2) niezgodnie z zatwierdzoną Charakterystyką Produktu Leczniczego, lub
3) produktów leczniczych wydawanych wyłącznie na podstawie recepty, lub
4) produktów leczniczych zawierających środki odurzające i substancje
psychotropowe,
lub
5) produktów leczniczych wydawanych bez recepty o nazwie identycznej z nazwą
leku umieszczonego na wykazie leków refundowanych, lub
6) nie przechowuje wzorów reklam, lub
7) nie wykonuje niezwłocznie decyzji nakazujących zaprzestanie ukazywania
się reklamy produktu leczniczego lub nakazującej zamieszczenie reklamy
prostującej błąd,
podlega grzywnie.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

58. Data: 2006-02-23 15:09:20

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

We wszystkich punktach i nie tylko w tym prawie.

59. Data: 2006-02-23 15:28:05

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.02.06, około 11:46, LM bulgocze

> Ty głosisz jakąś tezę bez dowodów, dlatego wszyscy uważają cię za
> trolla.

Nie wszyscy. Wg mnie to nie troll - ma po prostu źle dobrane leki.

--
ika - umop apisdn

60. Data: 2006-02-23 15:37:49

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotko, bardzo cię polubiłem. Jesteś przezabawna.

Ja też ją polubiłem.
Respekt Stokrotko.
Pozdrawiam.
RR ;-)

Wybielanie zebów
wyniki sekcji zwlok - pomocy
Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907
Żółty tydzień