Racuchy

1. Data: 2003-03-01 21:30:09

Temat: Racuchy
Od: "Karol Szydłowski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto zna przepis na bardzo dobre racuchy???

1. Data: 2003-03-01 22:29:05

Temat: Re: Racuchy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Mar 2003 22:30:09 +0100, "Karol Szydłowski"
<a...@w...pl> wrote:

>Kto zna przepis na bardzo dobre racuchy???

Mechcia zna, ale ona prawie kuchni nie czyta

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-01 23:03:19

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja myslalam, ze to pytanie sie juz nigdy nie pojawi:)))) Karolu,
wypowiedziales slowo zaklecie, jakie wspomnienia sie z nim wiaza, ho ho:)))
Wiem, ze nic nie rozumiesz- dlatego wrzuc haslo racuchy w googlach i sam
poczytaj. Mam nadzieje, ze nikt Cie wczesniej nie zlinczuje:)))

Kasia L.

1. Data: 2003-03-01 23:45:26

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia L." <l...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
news: b3rdqm$6a2$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
sam
> poczytaj. Mam nadzieje, ze nikt Cie wczesniej nie zlinczuje:)))

Mylne zludy i fata Morgana

Effcia
ps. a Mechcia wroci, i wam wszystkim pokaze...

--
Niesz !

1. Data: 2003-03-03 17:01:45

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie ostatno wyszly super dobre, nie potrafie podac poporcji bo zawsze robie
"na oko" ale podam składniki.
całe jajko roztrzepać w zimnym mleku. dodać cukier( nie za duzo bo potem
bedzie jeszcze puder), proszku do pieczenia, make a na końcu utarte na
grubyn tarku jabłka (najlepiej szare lub złote renety), potem rzecz jasna
smażymy toto, a potem posypujemy pudrem i cynamonem. PYYYYCHA.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-03 17:36:11

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grubyn tarku jabłka (najlepiej szare lub złote renety), potem rzecz jasna
> smażymy toto, a potem posypujemy pudrem i cynamonem. PYYYYCHA.

ja jeszzce dodaje drozdze :)
na 200 ml mleka
200 g maki
2 jajka
15 dkg drozdzy
cukier

w 1/3 mleka cieplego mleka rozcieram drozdze, z lyzeczka cukru dodaje make,
potem jakja, dodaje cukier (do smaku) wyrabiam dobrze ciasto, odstawiam do
wyrosniecia. i maze na rumiano. (nie robie tak jak w przepisach pisza, ze
zotlka z cukrem trzeba ubic, a bialka na piane i dopiero dodawac do drozdzy
z maka - zawsze wychodza mi smacze) :)
czasem dodaje utartych lub pokrojonych w plastry jablek a czasme podaje je
z sokiem malinowym, lub z czarnej pozeczki
mozna je takze zrobic na ostro do tego jakis inny smaczy sos (oczywiscie w
takim przypadku nie dodaje cukru)

Marta

1. Data: 2003-03-03 22:39:03

Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie wie Mechcia i Napalm Death. Czy to jest konkurs?

1. Data: 2003-03-04 07:10:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Mar 2003 23:39:03 +0100, "altf4" <a...@p...com>
wrote:

>Na pewno nie wie Mechcia i Napalm Death. Czy to jest konkurs?

Brawo! Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mama Borsuka

P.S. Napalm Death od tego pytania uciekl ;)))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-16 13:04:29

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Marta:

> [...]
> z sokiem malinowym, lub z czarnej pozeczki
> mozna je takze zrobic na ostro do tego jakis inny smaczy sos (oczywiscie w

Uwielbiam racuchy, ale rzadko robię, bo w moim wykonaniu wchłaniają dużo
tłuszczu i się, te nastepne, z kolejnych "patelni", przypalają.
Czy zna ktoś moze sposób na to?
Aha, smażę na oleju.

Alina

1. Data: 2003-03-16 15:37:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Uwielbiam racuchy, ale rzadko robi?, bo w moim wykonaniu wch?aniaj? du?o
>t?uszczu i si?, te nastepne, z kolejnych "patelni", przypalaj?.
>Czy zna kto? moze sposób na to?
>Aha, sma?? na oleju.
>
>Alina

za zimny olej i pewnie za duzo. mozna tez dodac troche oleju
zamiast na patelnie to do ciasta

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

Re: maka razowa