Rafałom ...

1. Data: 2006-10-24 18:41:50

Temat: Rafałom ...
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim Rafałom zaglądającym i piszącym na grupę, a w szczególności temu
jednemu "wrzosowemu" składam najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
Samych sukcesów, żeby wszystko Wam się mnożyło i pieknie kwitło.
Pozdrawiam - Jagoda

2. Data: 2006-10-24 19:00:28

Temat: Re: Rafałom ...
Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkim Rafałom zaglądającym i piszącym na grupę, a w szczególności
> temu jednemu "wrzosowemu" składam najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
> Samych sukcesów, żeby wszystko Wam się mnożyło i pieknie kwitło.

W imieniu swoim i innych Rafałów - ślicznie dziękuję :)

pozdrawiam
Rafi

3. Data: 2006-10-24 19:39:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafi" <

> W imieniu swoim i innych Rafałów - ślicznie dziękuję :)

Ojej, jak to miło że ktoś podtrzymuje tradycję !

I ja serdeczności Rafale :-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2006-10-24 20:14:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rafi" <

> Ojej, jak to miło że ktoś podtrzymuje tradycję !
>
> I ja serdeczności Rafale :-)

Wszystkiego najlepszego, nawet jeśli nie wszyscy Rafałowie obchodzą dziś
imieniny - długiej i ciepłej jesieni przede wszystkim!:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-10-24 20:27:36

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wszystkiego najlepszego, nawet jeśli nie wszyscy Rafałowie obchodzą dziś
> imieniny - długiej i ciepłej jesieni przede wszystkim!:)

Dołączam się do życzeń. Wszystkiego naj, naj, naj :)))
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2006-10-24 21:07:24

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednemu "wrzosowemu" składam najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
> Samych sukcesów, żeby wszystko Wam się mnożyło i pieknie kwitło.

Wzruszony i mile zaskoczony wszystkim za życzenia serdecznmie dziękuję :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski

7. Data: 2006-10-24 21:10:03

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dołączam się do życzeń. Wszystkiego naj, naj, naj :)))

Proszę przyjąć i moje życzenia .Wszystkiego najlepszego .

_Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2006-10-24 21:13:15

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Dołączam się do życzeń. Wszystkiego naj, naj, naj :)))

Ja się też dołaczam. Aby Wam wrzosy i inne rośliny rosły wspaniale!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2006-10-24 21:54:06

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkim Rafałom zaglądającym i piszącym na grupę, a w szczególności temu
> jednemu "wrzosowemu" składam najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
> Samych sukcesów, żeby wszystko Wam się  mnożyło i  pieknie kwitło.
I ja, i ja też
Rafałom wszystkiego naj...
Grażyna

10. Data: 2006-10-25 08:37:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Ja się też dołaczam. Aby Wam wrzosy i inne rośliny rosły wspaniale!

Ładne winogronko wychodzi :) Sto lat bez szkodników!

Najpiękniejszą muzyką przed snem

srebrnoszara roślina
Projekt Ogrodu
szeflera