Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???

1. Data: 2008-02-05 23:02:45

Temat: Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???
Od: Bambus <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Moze wie ktos gdzie można kupić ramki legranda Sistena Life w kolorze
Magic Red? Niby na allegro ktos się z tym wystawia, ale jak zagadałem to
sie okazuje ze tego nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie mial...
Szukam potrójnej pionowej, podwójnej poziomej i kilku pojedynczych...
Okolice Warszawy, lub sprzedarz wysyłkowa...
A! Ramki wyglądaja tak:
http://www.allegro.pl/item301848860_legrand_sistena_
life_twoj_inteligentny_dom.html

Bambuś

2. Data: 2008-02-06 00:26:41

Temat: Re: Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Byłeś w Leroy Merlin?
JaC

-----

3. Data: 2008-02-06 08:35:30

Od: Bambus <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Byłeś w Leroy Merlin?
> JaC

Oczywiscie ze bylem! I nie sadze zeby którykolwiek z marketów sprzedawał
ramki w kolorze Magic Red.
Nie ten segment rynku.

Bambuś

4. Data: 2008-02-06 17:08:05

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Bambus pisze:

> Oczywiscie ze bylem! I nie sadze zeby którykolwiek z marketów
> sprzedawał ramki w kolorze Magic Red.
> Nie ten segment rynku.
>
> Bambuś

Idź do hurtowni elektrycznej, na pewno mają umowę z Legrandem i Ci zamówią.

SALAMON

5. Data: 2008-02-06 18:23:26

Od: Bambus <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

salamon wrote:

> Idź do hurtowni elektrycznej, na pewno mają umowę z Legrandem i Ci zamówią.

W tych co byłem powiedzieli mi ze legrand chwilowo nie produkuje tych
ramek. Stad moje pytanie.

Bambuś

6. Data: 2008-02-06 21:03:57

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bambus" <b...@a...com> napisał w wiadomości

> W tych co byłem powiedzieli mi ze legrand chwilowo nie produkuje tych
> ramek. Stad moje pytanie.

No to dzwoń do Legranda, na pewno Ci powiedzą, gdzie lub jak to można kupić.
Najwyżej sprowadzą z Francji.

Pozdrawiam,
Druid29

7. Data: 2008-02-10 10:03:12

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bambus" <b...@a...com> wrote in message

> Oczywiscie ze bylem! I nie sadze zeby którykolwiek z marketów sprzedawał
> ramki w kolorze Magic Red.

Nie wiem czy akurat ten kolor, ale potrójną ramkę, której w żadnym
budmarkecie sprzedającym legranda nie mieli, dostałem bez zamawiania na
Bartyckiej 24/26 paw. 30. Telefonu na fakturze nie ma więc nie podam -
przejedź się i zapytaj.

strach

koszt chemii do parkietu
Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie
Klej ośmiorniczka - czym czyścić
Swiatło z okna - by nie raziło
Jak naprawić zamek błyskawiczny