Re:

From: Hesia <h...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re:
Date: Sat, 16 Jun 2007 20:44:21 +0200

Piotr Kasztelowicz pisze:

> powolania nie można dobrze wykonać jeśli trzeba pracować na
> trzech etatach. Dobry specjalista z powołania będzie zajmował
> się chorym tyle, ile trzeba ale aby tak mogło być musi osiągnąć
> niezależność finansową i pracować dla przyjemności - tak jak
> dr Judym, który wbrew pozorom nie był człowiekiem biednym.
> Lekarz będący ciągle na kredytach, które musi spłacać nie
> osiągnie niezależności pozwalającej mu na rozwój i pracę
> dla powołania. Oczywiście część lekarzy jak wszyscy ludzie
> mogą być chciwi i nigdy nienasyceni dobrami - kolejne lepsze
> [...]

ale ja nie zaluje specjaliscie dobrej pensji. doprawdy !
zastrajkujmy wszyscy
nauczyciele - nie ksztalcmy mlodyh ludzi
urzednicy - nie wydawajmy zadnych dokumentow, nie rejestrujmy
grabarze - nie grzebmy umarlych
policjanci - nie lapmy przestepcow
dopoki nie nie osiagniemy takiegho poziomu finansowego, ktory pozwoli
nam i naszym rodzinie na spokojne zycie

ps. kurde.. czy mozna spojrzec dalej niz wlansny czubek nosa ?

--
Hesia
[WRO-tka]