Re:

Data: 2002-07-08 07:13:29
Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> wrote in

> bo tylko tam go nie krytykują za łamanie netykiety ;) ?

ty zlosliwy trollu, blakajacy sie po internecie i zamulajacy dyskusje.
Jeszcze jeden offtopic i znow ladujesz w abuse.
Ja nie mam czasu czytasz tych ton smieci, niezgodnych z netykieta,
offtopickow, spamu i lamerstwa.
Jezeli nic nie potrafisz pisac na temat watku to sie nie odzywasz.
Wszyscy placimy za internet i kazdy twoj offtopic kosztuje nas duze
pieniadze.

Zatem wzywam cie trolu do natychmiastowego opamietania sie i
przestrzegania prawa na usenecie.
I tak czesto bedziesz ladowal w abuse, az sie zasad nie nauczysz.

Poza tym grupa pl.misc.medycyna miala byc moderowana, aby moderator
zapewnil wysoki poziom dyskusji i kompetencji.
Moderator zostal juz wskazany i moze samodzielnie podjac swoja
dzialalnosc i pisac, ktore posty powinny zostac wycofane.
To jego praca i obowiazek, aby tutaj trolli nie spotykal.