Mogę powiesić pranie na balkonie? [wyszło bardzo długie]

41. Data: 2002-09-03 10:50:41

Temat: precz z powiewajacymi niczym flagi galotami, kalesonami, stsnikami na balkonach!!!!!!!!!
Od: "przemek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gwiazda" <a...@i...com> napisał w wiadomości
news:al23r5$o1q$1@dns.ats.pl...
> A ja myślę sobie, żeby prać tyle naraz ile się mieści w mieszkaniu. Choć
> latem uznaję wieszanie na balkonie, z tym, że raczej nie majtkami od
ulicy.

Jestem przekonany, że........... słusznie myślisz, w przeciwnieństwie do
Bishoopa usprawiedliwiającego widok galotów w roli flag.
Powiesić na balkonie także można, ale w sposób dyskretny czyli od wewnątrz i
nisko - wówczas nie jest toto widoczne z ulicy.
p.

42. Data: 2002-09-03 10:57:24

Temat: Re: !
Od: "przemek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
> Jest sobie blok 10 pietrowy, na pietrze 5 mieszkan, i jakzesz to wszyscy
> sie bija o dostep do suszarni.
> Przemku te mandaty za pranie wywieszone to byly jak wlasnie pisales
> przed wojna, kiedyz to byly kamienice 2, 3 pietrowe i starczyla, 1, moze
> dwie suszarnie, obecnie to nie jest mozliwe, a nie zawsze starczy
> wywieszenie prania w mieszkaniu.
Bischoop

Właśnie w takowym warszawskim XII pietrowym blokenie mieszkam i nawet w
okresie "wielkich prań" kiedy to w przybyło mi 2 dzieci (w odstępie
2-letnim) nie dekorowałem bloku/ulicy/krajobazu galotami, pieluchami, etc.
Jestem przekonany, że to nie sprawa miejsca i jego braku....
p.

43. Data: 2002-09-03 17:54:32

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule przemek wyklawiaturzył(a):

> [...]
> 2-letnim) nie dekorowałem bloku/ulicy/krajobazu galotami, pieluchami, etc.
> Jestem przekonany, że to nie sprawa miejsca i jego braku....

zaznaczam tylko ze nie pisze o bieliznie i pieluchach.
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

niewola
prośba troche NTG
No już jestem
konflikt z teściową