Re: 1 pączek = 2 godziny biegania

1. Data: 2004-02-19 14:53:16

Temat: Re: 1 pączek = 2 godziny biegania
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> No właśnie, ile juz zaliczyliści? (pączków)- ja 4

paczków 8 , a co do kalorii to z inerii

Pyszny pączek? Miał co najmniej 200 kcal. Żeby je spalić, należy wyjść na
10. piętro po schodach, przebiec kilometr, prasować ok, 100 minut, 50 minut
robić zakupy albo uprawiać seks przez pół godziny.
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-02-19 15:30:19

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
minut
> robić zakupy albo uprawiać seks przez pół godziny.

Oczywiście cytat został zapożyczony z artykułu na stronie
http://kobieta.interia.pl/news?inf=473227 co chyba powinno zostać oznaczone.
Choćby głupim-niegłupim cudzysłowem.

D.

1. Data: 2004-02-19 15:32:57

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet błąd ten sam, więc nie przepisane (zacytowane), tylko skopiowane! :-/
Przepraszam, że się czepiam, ale chyba tak się robić nie powinno.

D.

1. Data: 2004-02-19 15:45:24

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-19 15:53, Użytkownik Beazuku napisał:

> Pyszny pączek? Miał co najmniej 200 kcal. Żeby je spalić, należy wyjść na
> 10. piętro po schodach, przebiec kilometr, prasować ok, 100 minut, 50 minut
> robić zakupy albo uprawiać seks przez pół godziny.

albo 8 godzin czytac, 3,5 godziny spac lub 8 godzin siedziec przed TV :)
zrodlo: www.grubasy.pl

Th.

1. Data: 2004-02-20 08:10:41

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>....uprawiać seks przez pół godziny.
====
Zastanawiam się jak się uprawia seks. Dlaczego nie uprawia się mycia zębów,
prania skarpetek, pracy po godzinach... Żeby jeszcze seks się orało,
bronowało lub nawoziło to bym zrozumiał to uprawianie.

waldek
====

poledwiczka wieprzowa
Re: 1 pączek = 2 godziny biegania
Re: 1 pączek = 2 godziny biegania
Nikt dziś nie chce pisać, więc ja zacznę.
Re: 1 pączek = 2 godziny biegania