Strona główna Grupy pl.soc.rodzina 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Co robic? Re: 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Corobic?

Re: 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Corobic?

From: "Slav" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Corobic?
Date: Tue, 6 Jan 2004 08:32:49 +0100

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisała w wiadomości

> nie
>
> Nie przejmuj się mam to samo ;-)
> Syn 17 lat II kl liceum.

A w ciąży też nie jest ??? ;-DDDDD
Uffffffff....... kamień z serca - córka się też ucieszy, bo zadzwoniłem i
powiedziałem, że idzie na leczenie ;-)))))) jeśli od jutra nie zajdzie w
ciążę albo przynajmniej się nie upije.

> To oczywiste że są konflikty, bo młody potrafi wszystkich przegadać i na
> każdy temat ma własne zdanie ;-).
> A wczoraj rozłożył na części domowy komputer, bo chce wymienić dysk i nie
> potrafi zainstalować systemu, a my z mężem akurat mamy pilną pracę.
> Ale w sumie potrafimy się dogadać.
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia

Skąd ja to znam? Na każdy temat (w tym również na temat w którą stronę kręci
się ciasto ;-)))) jakby to miało jakiekolwiek znaczenie) ma własne zdanie i
broni go do upadłego ;-P. Ale generalnie jest pozytywną osobą i można mieć
do niej zaufanie, traktować jak partnera.

Pozdrawiam Cię Basiu i dzięki za pocieszenie ;-)))) bo już myślałem, że to u
mnie jest nienormalnie.

--
Sławek
www.slav.civ.pl