18.00

1. Data: 2001-06-12 16:03:49

Temat: 18.00
Od: "Brunette26" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chwila zastanowienia ...
papiery leżą już obok ...
moje dłonie przyjęły wygodną pozycję na klawiaturze ...

czy w tym pokoju jest tak duszno
czy ...

zaraz wyłączę to odbicie strachu i wyjdę po kilka litrów powietrza,
zimnego, niespokojnego powietrza - takie je widzę za oknem

znowu czuję obręcz wokół klatki piersiowej - a to tylko telefon
jeden ... krótki ... zwyczajny ... głupi telefon

w tym momencie panicznie się boję
(wiem, wiem, za "kilka" chwil przejdzie mi ...) (może)

mam nadzieję, ze można tu pisać tak zwyczajnie, niekoniecznie z problemami
do rozwiązania ;)
pisanie pomaga, bynajmniej mnie
ostatecznie nie każdego dnia jest się w przededniu realizacji mocarnych
planów
ostatecznie nie każdego dnia jedna chwila dzieli nas od wyboru drogi bez
odwrotu
(wiem, wiem, są i rozwidlenia, tylko ze ta droga jest prosta, już ją
wybrałam ... jeszcze nie doszłam do celu ... a już panikuję)

hmm, to ja mam jeszcze żołądek ;)

rany -przecież to tylko (aż) życie

mogłabym się "nieco" podporządkować pewnym sytuacjom
ale nie, nie, nie - to nie byłabym ja
muszę kierować się tym, co we mnie ...

a później za to ewentualnie płacić

B.

1. Data: 2001-06-12 17:50:22

Temat: Re: 18.00
Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brunette26" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> hmm, to ja mam jeszcze żołądek ;)
>
> rany -przecież to tylko (aż) życie
>
> mogłabym się "nieco" podporządkować pewnym sytuacjom

Alez ty jestes egzaltowana i samolubna. Starasz sie koncentrowac uwage na
swojej osobie. W centrum twoich listow stale powtarza sie "ja" i "ja"
odmieniane na wszystkie mozliwe sposoby. Brak relacji i odniesien do innych
osob, do ich problemow, ich zagrozen....Czy ty jestes pępkiem swiata całego?
Rinaldo

1. Data: 2001-06-12 18:02:23

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Jun 2001, Rinaldo wrote:

> [...]
> osob, do ich problemow, ich zagrozen....Czy ty jestes pępkiem swiata całego?

Pewnie jest jedynaczką ;)

A tak poważnie, dlaczego wymagasz od innych aby pisali nie o sobie? W
końcu do grupa do rozwiązywania problemów - i to bynajmniej nie cudzych.

--
GSN

1. Data: 2001-06-12 18:18:58

Od: "Brunette26" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rinaldo <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g5kpi$i51$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
innych
> osob, do ich problemow, ich zagrozen....Czy ty jestes pępkiem swiata

hmm, uraził mnie nieco Twój post (tak MNIE, MNIE I MNIE)

specjalnie dla Ciebie - dołączam poniżej jeden z postów, który jakiś czas
temu umieściłam na innej grupie
nie pytaj więc w próżnię - jeśli dla kogokolwiek "żyję" na końcu - to
właśnie dla siebie
nie znasz mnie - więc nie dokonuj nadinterpretacji na podstawie kilku
literek
a to wokół czego niezdarnie tańczysz to moje ja - tak, moje JA, poniekąd
bardzo silnie akcentowane
cóż, taka uroda co niektórych ;)

B.,

P.S.
w dziecinnym wzroku dorosłe spojrzenie
w maleńkich dłoniach pomięta sukienka
w powietrzu czułe, pełne nadziei słowa

burza oklasków
tradycyjne sto lat

tylko gdzie te, które dały początek

w barach, na ulicach, w zatęchłych, rozwalających się chałupach, przy
butelce

gdziekolwiek

także uderzałam dłonią o dłoń
kryjąc w sobie zażenowanie
i smutek, bo wiedziałam, że dla nich to tylko (aż) występ, a później powrót
do wielkiego domu, gdzie każde z nich jest anonimowe

kto za to odpowiada ???

ja czy Ty
my czy oni

gdybyś mógł dziś spełnić moje marzenia, te najbardziej nierealne
wiedziałabym, o co poproszę

o Matki dla anonimowych dzieci

1. Data: 2001-06-12 18:24:23

Od: "Brunette26" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.31.0106122001440.1339-100000@loca
lhost.localdomain...

> Pewnie jest jedynaczką ;)

na MOJEJ twarzy szczery uśmiech :)

nie pytaj ilu mam braci ;)

B.

1. Data: 2001-06-12 22:15:31

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.....zodiakaly Skorpion?....

1. Data: 2001-06-12 23:29:09

Od: "Marian" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

...tylko dwa slowa a tyle bledow....

1. Data: 2001-06-13 06:41:51

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, uraził mnie nieco Twój post (tak MNIE, MNIE I MNIE)

Sorry. Przepraszam bardzo. Postaram sie na drugi raz nie byc taki "okropny".
Przeczytalem kilka twoich innych listow i nie bylas w nich samolubna.
Rinaldo

1. Data: 2001-06-13 07:44:57

Od: "saq" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
> [...]

Tak tak, najlepiej pisac o kims i dla kogos. tylko to jest jedyna i sluszna
droga. a "ja", co za "ja", mnie przeciez nie ma, sa tylko inni i dla nich
musze pisac, oddychac zyc, prawda ?
saq

1. Data: 2001-06-13 12:34:44

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "porte-parole" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> A co za różnica? Czyżbyście byli zabobonni w XXI w. i wierzyli, że ma to
jakiekolwiek znaczenie dla Waszego zycia?
Dorrit

Dosc ciezko zrozumiec
stres przed egz. ustnym oraz leki uspokajajace
jedynaczka
Nagle i szybkie zmiany nastroju ........
EGZAMINY WSTEPNE DO LODZI !!!!!!!! jak i co !!!