...Dłuższe włosy..?

1. Data: 2003-11-15 14:19:36

Temat: ...Dłuższe włosy..?
Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich serdecznie!
Czy ktoś z Was zna jakiś dobry preparat na to aby włosy rosły szybciej?
Próbowałam już praie wszystkiego i ... nic!:(

1. Data: 2003-11-15 15:15:11

Temat: ja wiem!
Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wszystkich serdecznie!
> Czy ktoś z Was zna jakiś dobry preparat na to aby włosy rosły szybciej?
> Próbowałam już praie wszystkiego i ... nic!:(

zajdz w ciaze:)! Wtedy nie tylko wlosy ale i paznokcie szybciej rosna:)
Efekt ten nie nalezy do dlugotrwalych, bo po porodzie zanika z podwojona
sila:)
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-11-15 15:45:15

Temat: Re: ...Dłuższe włosy..?
Od: Klaudia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał:
> Czy ktoś z Was zna jakiś dobry preparat na to aby włosy rosły szybciej?
> Próbowałam już praie wszystkiego i ... nic!:(

ja łykam od lata Silice i włosy mi rosna jak szalone - nie nadążam z
farbowaniem odrostów ;)) no i oprócz tego na pewno włosy mniej wypadaja :)

pozdrawiam
klaudia

1. Data: 2003-11-15 15:49:19

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja łykam od lata Silice i włosy mi rosna jak szalone - nie nadążam z
> farbowaniem odrostów ;)) no i oprócz tego na pewno włosy mniej wypadaja :)

a mozesz przyblizyc co to jest Silice? ile kosztuje? i gdzie kupic?

zainteresowana jestem

1. Data: 2003-11-15 15:59:30

Od: Klaudia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nicki napisał:

> a mozesz przyblizyc co to jest Silice? ile kosztuje? i gdzie kupic?

Silica to tabletki z krzemem, fosforem, żelazem, skrzypem. Preparat
firmy Naturel. Ja kupilam pudelko zawierajace 100 tabletek za 20-kilka
zlotych w promocji (ale normalnie też raczej nie kosztuje więcej jak 30
zł). Dostępny jest w aptekach. Łyka się jedną tabletkę dziennie, więc
wystarcza na długo. Efekty widać jednak bo co najmniej 1,5 miesięcznym
stosowaniu (tak było w moim przypadku).

pozdrawiam
klaudia

1. Data: 2003-11-15 16:04:37

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich serdecznie!
> Czy ktoś z Was zna jakiś dobry preparat na to aby włosy rosły szybciej?
> Próbowałam już praie wszystkiego i ... nic!:(

to fakt Silica jest swietna prawie od razu sa efekty, ktoras z grupowiczek
wspominala o Falvicie (tez w aptece) wlasnie go probuje

Kamila ;-)))))))

1. Data: 2003-11-15 16:13:33

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo za info
> bede miec na uwadze jak tyolko znajde sie kolo apteki, bo na zime wyraznie
> odczuwam oslabienie organizmu w postaci wypadania wlosow i oslabienia
> pozdr

witam w klubie uchh

Kamila

1. Data: 2003-11-15 16:15:23

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-15 18:26:18

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Witam Wszystkich serdecznie!
> Czy ktoś z Was zna jakiś dobry preparat na to aby włosy rosły
> szybciej? Próbowałam już praie wszystkiego i ... nic!:(

Taki preparat nie istnieje. możesz jedynie postarać się o to, żeby Twoje
włosy były zdrowe. Wtedy same z siebie powinny zacząć rosnąć szybciej.
Właściwa pielęgnacja i odpowiednia dieta napewno nie są bez znaczenia.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-15 18:28:53

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> na zime wyraznie odczuwam oslabienie organizmu w postaci
> wypadania wlosow i
> oslabienia pozdr

To jest naturalna kolej rzeczy. Organizm człowieka, tak samo jak wielu
zwierząt, potrzebuje w okresie zimowym spokoju i wytchnienia od wzmożonej
aktywności latem. ;-) Główny powód to brak naturalnego światła, które działa
na nas jak zastrzyk energii.

--
Ligeia

Bielizna