2 pytania o AM Poznan

1. Data: 2003-05-13 09:35:04

Temat: 2 pytania o AM Poznan
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pierwsze pytanie. Jak dlugo sie czeka na wyniki egzaminow na kierunek
lekarski? Jak sie zaznacza odpowiedzi? Czy to sprawdza komputer i wyglada
jak kupon totolotka, czy tez sprawdzaja ludzie.
I jeszcze chcialbym sie dowiedziec co mozna uzywac podczas tych testow. Nie
wiem czy by byl potrzebny, ale np kalkulator? ktore tablice chemiczne? cos
jeszcze?

--
Wise Man
#GG: 3226283

2. Data: 2003-05-13 13:41:29

Temat: Re: 2 pytania o AM Poznan
Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy by byl potrzebny, ale np kalkulator?

ja nie wiem..ale jeżeli mi nie pozwoląwnieśćkalkuklatora...to powiem do
widzenia...ja jużnie myślęsamodzielnie (ah ta technika:) a fizy czy chemi
bez liczydła nie policzę:))

ktore tablice chemiczne? >

z tego co wiem (widziałam testy z innych lat) to z tyłu zawsze są potrzebne
tablice chemiczne...wątpię żeby pozwalali wnosić własne

3. Data: 2003-05-13 13:47:40

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze pytanie. Jak dlugo sie czeka na wyniki egzaminow na kierunek
> lekarski?

O ile mnie pamięć nie myli, to tydzień, w porywach do kilku dni dłużej

>Jak sie zaznacza odpowiedzi?

Odpowiedzi zamazuje się ołówkiem (taki prostokącik)

>Czy to sprawdza komputer i wyglada
> jak kupon totolotka, czy tez sprawdzaja ludzie.

Prace sprawdza komputer w tzw. ośrodku obliczeniowym

> [...]
Nie
> wiem czy by byl potrzebny, ale np kalkulator? ktore tablice chemiczne? cos

prosty kalkulator czterodziałaniowy,
układ okresowy, potencjały stand. półogniw, tabele rozpuszczalnosci soli
masz w ksiazeczce testowej

powodzenia

pzdr.
M.

4. Data: 2003-05-13 15:53:49

Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co do kalkulatora, to zabierz taki z logarytmami (na chemie sie moze
przydac np do pH, do fizy zreszta tez) w razie czego w kieszeni zapasowy
jakis super prosty... ale nie powinnie wywalac za pierwiastkowanie i
logarytmy...
glownie chodzi o to zeby graficzny nie byl

5. Data: 2003-05-13 16:26:35

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedzi.

--
Wise Man
No i matura zdana ;)

6. Data: 2003-05-14 07:54:14

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 May 2003 17:53:49 +0200, Marcin napisał:

> ale nie powinnie wywalac za pierwiastkowanie i
> logarytmy...
> glownie chodzi o to zeby graficzny nie byl
Niczego nie gwarantuje, ale jak kilka lat temu odsiadywałem w komisji, to
szefostwo tejże mówiło, że nie może być tylko programowalny: tzn. dla celów
praktycznych z klawiaturą literową i wieloliniowym wyświetlaczem. Więc za
możliwość logarytmowania i pierwiastkowania bym nie wywalał...
Acha, dotyczy Krakowa.

--
Krzysiek, EBP
każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

7. Data: 2003-05-20 19:32:36

Od: "Adam F" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie na egzaminie ( w Gdańsku) pilnujący zabierali wszystkie takie "z
logarytmami, ale niegraficzne", dużo ludzi się popłakało po egzamiie

Do pytania typu ile razy trzeba zwiękrzyć stężenie jonów H+ aby pH spadło o
2 nie potrzeba kalkulatora, a innych z logarytmami w ubiegłym roku nie było
:)

+ - *: = i %, nic więcej nie potrzeba!

Witam - prosze o konsultacje w sprawie oprogramowania
Tabletki antykoncepcyjne dla młodej dziewczyny.
zapalenie stawow biodrowych wynikiem infekcji lub alergii?
Wysoki cukier i ciąża cd..
Badanie ginekologiczne 60-latki