Re: 3 lata po ślubie...

Data: 2003-05-28 15:15:03
Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: "Dunia" <d...@n...net>

>Powyzsze bylo moim odbiorem Twego maila z tekstem:
>"Ech, opamietaj sie dziewczyno,

[cut cytat]

Wiesz, posty pojawiaja sie stopniowo i nie od razu wszystko wiadomo, prawda ?

>Tylko teksty w stylu:
>-"dziewczyno opamietaj sie",

A cow tym zlego ?

>-"blahe problemy",

To o dawaniu kwiatkow - NAPRAWDE uwazam za blahy problem do wsciekania sie.
Ale potem wyszlo, ze prawdziwy problem lezt gdzie indziej.

>-"no ale moze niektorzy sa bardziej wrazliwi (przewrazliwieni ?) ode
>mnie",

Nie pamietam, gdzie to napisalam...

>-"Ja na jej miejscu ... Ale do tego trzeba miec troche ikry, a nie
>siedziec na tylku i czekac, az facet sie domysli."

A nie ? Wiekszosc mezczyzn, ktorych znalam, byla bardzo niedomyslna, ale
konkretne dzialanie ze strony kobiety bardzo upraszcza sprawe. Ja naprawde
uwazam, ze w tej chwili trzeba dzialac, a nie zalamywac rece - chocby dlatego,
ze jest dziecko, a IMO sytuacja jest do uratowania.

>ani nie sa mile, ani nie dowodza Twoich dobrych intencji w odbiorze jej
>listów. A do tego juz ja jako czytelnik równiez moge sie odniesc. Co
>niniejszym czynie.

Oczywiscie. Ale tak powyrywalas zdania z kontekstu, ze nawet ja moge sobie
ledwo przypomniec,

>O co mi chodzi? O niewysmiewanie ani nie ironizowanie z cudzych
>problemów dlatego, ze _nam_ wydaja sie one malej rangi. Tylko tyle. A
>Twoje odpowiedzi w tym konkretnym watku mozna w ten sposób odczytac.

_Ty_ tak je odczytalas. Kiedy Beata sie odezwie, to podyskutujemy.
Powiem tak - pisze moze nieco ironicznie, ale nie dlatego, zeby sie z niej

asmiewac, ale dlatego, zeby nia 'potrzasnac'. Wierz mi - sa rodzinne problemy

IMHO wiekszej rangi - jak np. alkoholizm - dlatego uwazam, ze Beata nie powinna
uwazac, ze jej problem to juz koniec swiata i czas sie rozwodzic. IMO to sa
rzeczy, ktore da sie jeszcze naprawic, aczkolwiek sadze, ze latwiej byloby to
zrobic zaraz po slubie niz po kilku latach pozycia. IMO w kontaktach z mezem
egoista kobieta powinna wykazac sie pewnym zdecydowaniem.

agi, nie zamierzam klocic sie o slowka.
I mysle, ze Ty tez pomozesz Beacie bardziej konkretna rada niz egzegeza moich
postow (co nie oznacza, ze mi to w pewnym sensie nie pochlebia...)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl